نقره مازیار زارع بعد از جنجال پرسپولیس

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیسیون انضباطی نظر خود را در خصوص موارد مطرح شده به شرح زیر اعلام کرد:

* دیدار تیم های لیگ برتری ملوان بندرانزلی و پرسپولیس تهران در هفته دهم برگزار شد و مازیار زارع سرمربی تیم ملوان بندرانزلی رفتار نادرستی با مسئول بازی داشت که منجر به اخراج وی شد. وی به یک میلیارد ریال جریمه نقدی شامل یک جلسه تعلیقی با تعلیق، مجموعا دو جلسه با تعلیق محکوم شد. این جریمه به عنوان جریمه قابل اعتراض است.

* بابک پورگلمی، کمک مربی تیم ملوان بندرانزلی به دلیل بدرفتاری با مسئول مسابقه که منجر به اخراج وی شد، به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* محمدرضا مولایی، کمک مربی تیم ملوان بندرانزلی به دلیل بدرفتاری با مسئول مسابقه که منجر به اخراج وی شد، باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد.

*باشگاه قایقرانی بندرانزلی به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری باید 240 میلیون ریال جریمه بپردازد.

*تیم های پرسپولیس و مس کرمان در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که محسن جعفری، سرپرست تیم مس کرمان، رفتار نامناسبی با مسئول بازی داشت که منجر به اخراج وی شد. او یک جلسه از همراهی تیمش محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد.

* دیدار تیم های فوتبال پیکان تهران و مس رفسنجان از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار شد و عاطفه رضایی مربی تیم مس رفسنجان مرتکب تخلفات غیرورزشی و رعایت نکردن ماده 71 آیین نامه انضباطی شد. مصاحبه و نشر اکاذیب. او دو جلسه از همراهی تیمش محروم است و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد. این را می توان از منظر طرد دانست.

* تیم مس کرمان به دلیل حضور پنج بازیکن اخطاری باید 50 میلیون ریال جریمه بپردازد.

* دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پکان تهران در هفته یازدهم لیگ برتر برگزار شد و رضا رهاگی سرپرست تیم پکان رفتار نادرستی با مسئول بازی داشت که منجر به اخراج وی شد. او دو جلسه از همراهی تیمش محروم است و باید 500 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد. این استثنا قابل تجدید نظر است.

* دیدار تیم های کیا شاهرود و ششنا خوی در سری مسابقات جام حذفی در حالی که آرمین ولیلو کزالباس بازیکن تیم ششنا خوی نسبت به مسئول مسابقه بدرفتاری کرد. او دو جلسه از همراهی تیمش محروم است. این تصمیم سلب صلاحیت قابل تجدید نظر است.

* میرشاد سرکاری بازیکن تیم شوهان خوی به دلیل رفتار نادرست با مسئول مسابقه 3 جلسه از همراهی تیمش محروم و باید 200 میلیون ریال جریمه پرداخت کند. این تصمیم از نظر رد صلاحیت قابل تجدید نظر است.

* حسن عباس زاده بازیکن تیم شمن خوی به دلیل بدرفتاری با مسئول مسابقه 3 جلسه از همراهی تیمش محروم شد و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد. این را می توان از منظر طرد دانست.

* محمد حسن نژاد بازیکن تیم شوهان خوی به دلیل بدرفتاری با مسئول مسابقه 3 جلسه از همراهی تیمش محروم و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد. این را می توان از منظر طرد دانست.

* میرکریم موسوی مربی تیم گسترش به دلیل رفتار بد با داور مسابقه دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این تصمیم از نظر رد صلاحیت قابل تجدید نظر است.

* برای 6 بازیکن اخطار شده و مسئول نیمه تایم بازی که نتیجه یک بر صفر به سود تیم حریف بود تا دقیقه 75، تیم با نتیجه 3 بر صفر بازنده اعلام شد و باید جریمه شود. 200 میلیون ریال این رأی قابل تجدیدنظرخواهی است.

* دیدار تیم های فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان از هفته یازدهم لیگ برتر برگزار شد و الوان سواری سرپرست تیم فولاد خوزستان با مسئول بازی رفتار نادرست داشت. وی از همراهی تیمش برای یک مسابقه و از حضور در ورزشگاه ها و مسابقات رسمی کشور محروم و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد.

* ابراهیم مقیمی سرپرست تیم فولاد خوزستان به دلیل رفتار بد با مسئول مسابقه یک جلسه از همراهی تیمش محروم و باید 100 میلیون ریال جریمه بپردازد. این رای نهایی است.

* محمد علوی سرپرست تیم فولاد خوزستان نیز به دلیل رفتار بد با مسئول مسابقه 2 جلسه از همراهی تیمش و حضور در ورزشگاه های سراسر کشور محروم شد و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد. این تصمیم قابل تجدید نظر است.

* فرید پیدایش سرپرست تیم فولاد خوزستان به دلیل رفتار بد با مسئول مسابقه از همراهی این تیم و حضور در مسابقات رسمی محروم شد و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد.

* یوسف سواری سرپرست تیم به دلیل بدرفتاری با مسئول مسابقه 3 جلسه از همراهی تیم و حضور در مسابقات رسمی محروم شد و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* دیدار تیم های ابهر و هیئت فوتبال بانه در سری مسابقات حذفی جام حذفی برگزار شد و انور مجیدی سرمربی تیم فوتبال بانه با مسئول این دیدار بدرفتاری کرد. وی به یک جلسه انفصال مشروط به مدت یک سال و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

* زیارت مرادی مدیر تیم هیئت فوتبال بانه به دلیل رفتار بد با مسئول مسابقه از همراهی تیمش در یک مسابقه محروم شد و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد.

* کریمی دمیار بازیکن تیم فوتبال بانه به دلیل رفتار بد و درگیری با بازیکن تیم حریف و آلن سعیدی بازیکن تیم فوتبال بانه به دلیل بد رفتاری توبیخ کتبی شدند. رفتار و درگیری با بازیکنان تیم مقابل.

* سروش حسینی بازیکن تیم فوتبال بانه به دلیل درگیری با بازیکنان تیم حریف و بدرفتاری با مسئول مسابقه به دو محرومیت که یکی از آن ها یک سال محرومیت محکوم شد و باید جریمه نقدی پرداخت کند. 50 میلیون ریال. این تصمیم از نظر رد صلاحیت قابل تجدید نظر است.

* سیروان قادری دروازه بان تیم فوتبال بانه به دلیل تخلف در قبال یکی از داوران مسابقه به دو جلسه محرومیت که یک جلسه آن به مدت یک سال محروم و به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این تصمیم از نظر رد صلاحیت قابل تجدید نظر است.

عثمان مرادی و برزت هندنی، مربیان تیم فوتبال بانه، هر کدام به دلیل بدرفتاری با یکی از مسئولان مسابقه به یک سال حبس تعلیقی و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

* حسن احمدی، فرهاد مقدم، حمید حسنلو، امیر هادی و تیام ابهر بازیکنان تیم نیز به دلیل رفتار غیرورزشی به توبیخ کتبی محکوم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید