نقشه تاج استان مرکزی بدون تغییر باقی ماند / ساوه و خمین ابی سایر شهرها زرد رنگ هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی تاج وزارت بهداشت، هیچ نقطه قرمز و نارنجی در استان وجود ندارد و همه شهرها به رنگ زرد و آبی هستند.

در این رنگ بندی 10 شهر اراک، آشتیان، فراهان، تفرش، هنداب، زرندیه، کمیجان، محلات و دلیجان به رنگ زرد و خمین و ساوه به رنگ آبی هستند.

این در حالی است که رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک هفته گذشته با اشاره به کاهش 100 درصدی مرگ و میر ناشی از تاج در استان مرکزی گفت: این روند و شرایط پایدار و خوب کنونی هر لحظه و با کوچکترین بی توجهی می تواند تغییر کند. دلیلش آگاهی کامل از این بیماری و گمراه نشدن است.

طبق آخرین به روز رسانی ها، هیچ یک از شهرهای کشور مانند هفته های گذشته قرمز و نارنجی نیستند. تعداد شهرهای دارای وضعیت زرد از 255 شهر به 253 شهر، تعداد شهرهای دارای وضعیت آب از 193 شهر به 195 شهر افزایش یافته است و در هفته های اخیر تعداد قربانیان کرونا در کشور به زیر 10 شهر در روز رسیده است.

لازم به ذکر است که رنگ قرمز به معنای ریسک بسیار زیاد، نارنجی به معنای پرخطر و رنگ های زرد و آبی در اعلام رنگ های تاج به معنای ریسک متوسط ​​و کم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید