نقشه یحیی فاش شد روز جدید

نقشه یحیی فاش شد

پرسپولیس در شرایطی وارد لیگ بیست و یکم شد که چند روز مانده به هفته اول باخت سنگینی را مقابل الهلال متحمل شده بود و با توجه به جدایی کنعانی و نورالهی یحیی باید برای رسیدن به ساختار دفاعی اصلی تلاش کند تا اشتباه کند. تیم آنها

فرشاد فرجی که زمستان سال گذشته به پرسپولیس اضافه شد، به مهره اصلی خط دفاعی سرخ ها تبدیل شد و هفت هفته ابتدایی با بازیکنان مختلفی در خط دفاعی پرسپولیس بازی کرد. فرج سومین دربی خود را تجربه خواهد کرد. او در اولین دربی خود با جنجال و درگیری در پایان مسابقه اخراج شد و در دربی حذفی نیز در کنار کنعانی ها در دفاع از قرمزها نمایش خوبی داشت. او پس از تجربه برد و باخت در دربی، ماجراجویی جدیدی در پیش دارد.

زوج فرج علی نعمتی خواهند بود. نعمتی ابتدا با ایده سه دفاع یحیی به ترکیب اصلی رسید و با عملکرد قابل قبول خود در ترکیب اصلی جای گرفت و در دو بازی اخیر جایگاه خود را تقویت کرد. او شنبه شب اولین دربی زندگی اش را تجربه می کند که مهم ترین بازی دوران فوتبالش است.

قرمزها در چند هفته دیگر در خط دفاعی خود تثبیت شده اند و با توجه به مصدومیت کاپیتان سیدجلال حسینی، زوج جدید دفاعی پرسپولیس کار سختی خواهد بود و باید دید این دو بازیکن که وضعیت نسبتا خوبی دارند چقدر خوب هستند. هماهنگ شده، اجرا خواهد کرد..

دیدگاهتان را بنویسید