نماز جمعه 18 شهریور ماه در شهرستان های مازندران اقامه می شود


ساعت: 17:35
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896101

محمد نظامی گفت: نماز جمعه هجدهم شهریور ماه در ۴۷ شهر مازندران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به ویژه در شهرهای قرمز و نارنجی اقامه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد انتظیری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ; وی از آخرین وضعیت اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف مازندران خبر داد و اظهار داشت: بر اساس ابلاغ وزارت کشور و ستاد کل کشوری تاج و تخت و استانداری مازندران، در این هفته نیز در تمامی شهرستان های استان، اقامه نماز جمعه در سراسر کشور برگزار شد. نماز جمعه برای وحدت.

وی با بیان اینکه سومین نماز جمعه شهریور ماه 1401 برای شصت و هفتمین هفته متوالی در تمامی شهرستان های استان اقامه می شود، اظهار کرد: اقامه نماز جمعه در شهرستان های استان برای شصت و هفتمین هفته متوالی است. وی افزود: بر اساس آخرین تصمیمات اعلام شده، دیگر نماز جمعه را در شهرستان های استان برگزار نمی کنیم و اقامه نماز جمعه حتی در شهرهای قرمز و نارنجی به شرط اقامه نماز در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مجاز است. .


رئیس شورای سیاست گذاری امام جمعه مازندران با بیان اینکه بر اساس تصمیم، نماز جمعه به شرط اقامه نماز جمعه در مساجد در شهرهای زرد و در شهرهای نارنجی و قرمز در فضای باز در تمامی شهرها برگزار می شود. استان وی تصریح کرد: نکته مهم در اقامه نماز در شرایط فعلی رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی با توجه به بازگشت رنگ قرمز و نارنجی در شهرستان های استان است.

عثیری خاطرنشان کرد: این هفته هجدهم شهریورماه، نماز جمعه در تمامی شهرهای استان با وضعیت زرد (در مساجد) و همچنین شهرهای دارای وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز و حداکثر 100 نفر) قابل اقامه است. و به مدت 40 دقیقه).

وی در پایان گفت: نماز جمعه هجدهم شهریور ماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی (طبق برنامه فوق العاده) در 47 شهر مازندران اقامه می شود.

باید بگویم؛ خطیب نماز جمعه این هفته مرکز مازندران، محمدرضا نصوری (امام جمعه موقت شهر ساری) خواهد بود.

گفتنی است سخنران پیش از خطبه این هفته حجت الاسلام روح الله ترابی نسب (با موضوع سرمایه عظیم اجتماعی اربعین در جهانی شدن «تمدن نوین اسلامی» و موضوع ظهور) خواهد بود.

به گزارش بلاغ ، مراسم نماز جمعه از ساعت 11 صبح در مرکز مازندران آغاز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید