نماهنگ جدید مهران مدیری بسیار مهمتر از پخش «دورهمی» است.


ساعت: 20:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904277

توضیح امروز مدیر از عملکرد خود و فراخوان همدلی در شرایطی که بسیاری خواهان «خودکار»، «تفکیک» و «قطبی» ایران هستند، مقدمه ای برای برقراری «گفتگو» برای وحدت جامعه ایران است و در اندازه او شجاعت و درایت فردی را نشان می دهد که چهره ای شناخته شده دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ویدئوی امروز مهران مدیری در فضای رسانه ای کشور سروصدا کرد. ویدئویی که به نظر می رسید با مواضع جدید اندیشیده شده و خلق شده بود که طبیعتاً با برخی جریانات یک طرفه به ویژه خارجی جور درنمی آمد و فضاسازی را در مقابل آن آغاز کرد.

مدیری با مردم گفت‌وگو کرد و در تازه‌ترین اظهارنظر خود «عشق به میهن»، «حفاظت از تمامیت ارضی ایران»، «امنیت» و «پرهیز از چندپارگی جامعه ایران» را از جمله موضوعات مهم خود دانست و گفت: کدام ایرانی را می شناسیم که وطن تکه تکه می خواهد؟ کدام ایرانی می شناسیم که میهن تقسیم شده می خواهد؟ مطمئناً هیچ ایرانی از هر قومیت و با هر شکل و شکلی نیست که در این سرزمین زندگی کرده یا دارد که سرزمین خود را دوست نداشته باشد و خواهان یکپارچگی سرزمین خود باشد.

او صحبت های خود را با احقاق حق تلویزیون به عنوان صاحب آثاری که خلق کرده آغاز کرد و بخشی از صحبت هایش بار دیگر این گمانه زنی ها را در مورد پخش یا عدم پخش سریال جدید دورهمی به راه انداخت. این بخش از سخنان وی برعکس موضعی آشکار در خصوص ویدئویی بود که چندی پیش منتشر شد و در آن اظهار داشت که نمی خواهد حتی یک فریم از آن از تلویزیون پخش شود. البته مدری چند روز پیش این پست جنجالی را حذف کرد و یکی از نزدیکان وی درباره علت این اقدام به تسنیم گفت: «به دلیل عوارض و برداشت های نادرست از اظهارات آقای مدیری، وی ترجیح داد این پست را به جای خود حذف کند. نباید از آن سوء استفاده کرد و به هیچ وجه نباید فضای سردرگمی و هرج و مرج را حفظ کرد.

در شرایطی که مطالبه بخشی از جامعه برخورد جدی با برخی چهره های سرشناس است که با مواضع خود به نوعی اغتشاش گران تلقی می شدند اما به نظر می رسد تلویزیون برای مقابله با آنها راهکارهای چند جانبه ای را برگزیده است. از برخورد با برخی متخلفان گرفته تا راهبرد تعامل و گفتگو با گروه های دیگر هنرمندان مشهور. شنیده ها حاکی از آن است که با تعدادی از این افراد جلساتی برگزار شده و بین طرفین در مورد وضعیت کشور گفتگوهایی صورت گرفته است که به بهبود و شفاف سازی تحلیل رویدادهای اخیر کمک کرده و خطاهای ناشی از اطلاعات غیرمستند و غیرمستند در محل مورد بحث قرار گرفته است. درجه طول..

فرماندهی جدید مدیران صدا و سیما در برخورد تبیینی و فرهنگی با هنرمندان و برخورد مستدل و مستند با برخی دیگر از افراد موثر در اغتشاشات توانست تا حدودی موثر واقع شود، به طوری که بر اساس «جمعی عقلانیت»، همراه با یکدیگر، راه درست و مناسب مطالبه گری هدف اصلاح برخی رویه ها و نیز جلوگیری از سوء استفاده از جریان های سیاسی شده در خارج از کشور.

جدای از به حداقل رساندن ماجرای امروز و این سوال که در برخی رسانه ها مطرح شد که آیا «دورهمی» دوباره روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت یا خیر، آنچه که نباید از نظر دور داشت، اقدام امروز مهران مدیری، توضیح رفتارهای خود در گذشته و خواستار ایران است. پشتیبانی. این اسلام و دفاع از میهن است.

این اقدام برای افراد سرشناس و آشنای مانند او که در کانون توجه قرار دارد، با پرداخت بهایی در برابر هیچ جریانی همراه نخواهد بود و نشان از «شجاعت» و «ذکاوت» نامشخص از چهره های نام آشنای ملی ندارد.

اقدام امروز یک مدیر در جای خود ستودنی است و مسئولیت او را در قبال «جامعه ایران و کشورش» نشان می دهد. راهی که یکی از مدیران در بازگشت به کشور طی کرد، سکوت کرد و پست جنجالی و ویدیوی امروز خود را حذف کرد. دعوت به صلح و همدلی در زمانی که بسیاری خواهان «اتمیزه شدن»، «تفکیک» و «قطبی شدن» ایران هستند، مقدمه ای است برای برقراری «گفتگو» و «گفتگو» برای حفظ یکپارچگی جامعه ایرانی.

دیدگاهتان را بنویسید