نماهنگ «لوپتو» یلدا/ پخش موزیکال بخارست همچنان فروش میلیاردی دارد


ساعت: 12:25
تاریخ انتشار: 1301/09/30
کد خبر: 1919174

به مناسبت شب یلدا، عصر امروز حوالی ساعت 22، نمایش موزیکال شادی ساختنی است با حضور بازیگران و عروسک های این انیمیشن در ویژه برنامه یلدا از شبکه دوم سیما پخش می شود. فیلم .

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سینماایران همچنان با مشکل مخاطب و مخاطب دست و پنجه نرم می کند و در این شرایط بحرانی بی رغبتی تماشاگران به سینما، کمتر تهیه کننده ای حاضر به اکران فیلم خود شود. ما بدون شک در مورد فیلم هایی صحبت می کنیم که به اصطلاح روی کاغذ «بازار» هستند و قابل فروش هستند. رتبه بندی آن را به نفع خود تبدیل کنند.

در این میان سازمان سینمایی نیز مشکل فرافکنی را از حالت عادی خارج کرد. در زمان‌های معمول اکران، فیلم‌ها معمولاً بین ده تا دوازده هفته با گروه اصلی پخش می‌شوند و پس از آن، به محض کاهش فروش، فیلم جدیدی جایگزین آن‌ها می‌شود. اما اکنون که همه چیز تغییر کرده است (حداقل از زمان کرونا)، فیلم‌های روی پرده تا زمانی که فروش داشته باشند و مخاطبی برای آن‌ها وجود داشته باشد به فروش خود ادامه می‌دهند تا به نوعی ضرر تهیه‌کننده را با مدت طولانی جبران کنند. آزاد شدن. بودن


4826410a 4e5a 477c 85ba b6f9fff20bb3 خبر خاکستری


بخارست هنوز میلیاردها دلار می فروشد

در عین حال فیلم «اینفرادی» ساخته مسعود اطیابی کارگردان این فیلم که در اولین روزهای اردیبهشت ماه اکران شد، همچنان در اکران است و به فروش خود ادامه می دهد و تاکنون توانسته نزدیک به 76 میلیارد تومان در گیشه بفروشد. تهیه کننده فیلم کمدی “بخارستاو از سازمان سینمایی قول اکران بلندمدت گرفت و با آن شرط حاضر شد این فیلم را در این شرایط نامتعارف سینمایی اکران کند و در این شرایط با اینکه یک ماه از اکرانش می گذرد توانست از 12 عبور کند. میلیارد تومان می گذرد و خیال تهیه کننده با سود فیلم تقریبا راحت می شود.


1efcf419 5be1 409a 8a53 3e876e65b5aa خبر خاکستری


تاج گذاری برای لوپتو

چند سالی است که سینمای ایران با ساخت انیمیشن های جذاب داستانی و باکیفیت توانسته مخاطبان زیادی را روانه سالن های سینما کند. از «تهران 1500»، «شاهزاده روم»، «بنیامین» و «فیلشاه» تا انیمیشن «پسر دلفین» که با فروش نزدیک به 20 میلیارد و جذب نزدیک به 800 هزار بیننده رکورد خوبی برای خود و انیمیشن ایران. ضربه زده است

اما در کنار «پسر دلفین» سینمای ایران، هنرمندان جوان کرمانی نیز دست به کار شدند و انیمیشن شاد و خنده دار «احمقانهانیمیشن موزیکال، شاد و مهیج «لوپتو» اولین محصول مرکز پویانمایی سوره به کارگردانی عباس عسکری و تهیه کنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه در استودیو Beyond Dimensions منتشر شد. این انیمیشن توسط بهمن سبز به نمایش درآمد. اداره صدا و سیما و در یک ماه اخیر موفق شد در کنار فیلم بخارست در صدر جدول فروش قرار گیرد.

انیمیشن «لوپتو» پس از گذشت 7 هفته از اکران خود توانست با فروش 10 میلیارد تومانی در سینماهای سراسر کشور، 410 هزار بیننده را به خود اختصاص دهد و همچنان جزو پرفروش ترین فیلم های گیشه سینماهای ایران است.


خبر خاکستری


کشف موزیک ویدیو لوپتو در برنامه یلدای

به مناسبت شب یلدا، عصر امروز حوالی ساعت 22، نمایش موزیکال شادی ساختنی است با حضور بازیگران و عروسک های این انیمیشن در ویژه برنامه یلدا از شبکه دوم سیما پخش می شود. فیلم . این قطعه موسیقی توسط امید روشن بین ساخته شده است. خواننده کودک این آهنگ زینب صفری می استبگذارید با گروه آوای احسان از تهران اجرا کند. گیتار نوازنده در این قطعه اثر فراز فراهانی است.


مسابقات دانشجویی لوپتو در بستر شاد

پیش از این طی تفاهم بین سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، سازمان سینما سوره و حوزه هنری کودک و نوجوان برای تقویت جریان تولید و توزیع سینمای کودک و نوجوان، صفحه ویژه «لوپتو» انیمیشن روی پلتفرم شاد، در قالب رویداد فرهنگی «فیلمباسی» با طراحی 4 مسابقه دانش آموزی راه اندازی شد.

صفحه انیمیشن سینمایی پلتفرم شاد لوپتو با برگزاری رویداد بزرگ «بازی سینمایی» و طراحی 4 بازی با موضوعات دنیای اسباب بازی، Doublershow، Sin Jim و My Doll برای دانش آموزان، هدف تحقق شعار «شادی را می توان ساخت» دارد.


ادامه مطلب؛


بخارست/ شروع طوفانی لوپتو همچنان در صدر باکس آفیس قرار دارد


تصاوير متحرك؛ بالای گیشه! / تاج گذاری برای پسر لوپتو و دلفینی

دیدگاهتان را بنویسید