فروش لوپتو از مرز 6 میلیارد گذشت/ استقبال مخاطبان باعث شد احساس خستگی کنیم


زمان: 12:50 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915298

محمدصادق امین زاده گفت: مجموعه فیلم لوپتو در 385 سینما با استقبال گرم مخاطبان مواجه شد و تاکنون 6 میلیارد و دویست و پنجاه و نه میلیارد تومان فروش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدصادق امین زاده تهیه کننده کارتون لوپتو در گفتگو با «راه آرمان» از فروش 6 میلیاردی این مجموعه کارتونی خبر داد و گفت: این مجموعه فیلم لوپتو در 385 سالن با استقبال گرم تماشاگران مواجه شد و مبلغی نیز به ازای آن رقم خورد. 6 میلیارد بوده و تاکنون 259 میلیارد تومان فروخته است.

وی با بیان اینکه در سینما شهر کرمان به همراه تماشاگران فیلم لوپتو را تماشا کرده است، گفت: سالن سینما کاملا پر شده بود و تمامی بلیت ها در یک جلسه فروخته شد.

امین زاده ادامه داد: با دیدن چنین جمعیتی با صدای خنده که هم متعلق به والدین و هم بچه هایی بود که در سنین پایین حضور داشتند، باورم نمی شد با ساخت انیمیشنی پر محتوا توانسته ایم خانواده ها را جذب کنیم. جمع کرده بودیم

وی همچنین به مدیریت سینما اشاره کرد و گفت: آنها هم اذعان داشتند که برای اولین بار است که یک فیلم سالن را پر می کند و همه بلیت ها را در یک اکران فروخته است.

لوپتو تهیه کننده انیمیشن در پایان گفت: خدا را شاکریم که با وجود همه سختی ها و عدم حمایت ها توانستیم به مرحله اکران برسیم و ضمن تایید از سوی مخاطبان با استقبال گرم مخاطبان مواجه شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید