«از سرنوشت» تنها سریالی که به شعار سال می پردازد/ استقبال بی نظیر مخاطبان از تولیدات با رویکرد جوانان و اشتغالزایی


ساعت: 22:38
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836196

مجتبی محمدی گفت: از سرنوشت این اولین سریالی است که وارد عرصه شعار سال می شود و جمعی از جوانان این مجموعه موفق شدند قطعه ای حیاتی برای دستگاه ام آر آی بسازند که برای تولید آن در خارج از کشور وابسته هستیم. در این جهت با چالش‌هایی روبرو هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محتبی محمدی، تحلیلگر رسانه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: «سریال رمضانی از سرنوشت» با استقبال مردم مواجه شد و یکی از دلایل اصلی آن تمرکز بر ظرفیت های جوانان است.

وی ادامه داد: از سرنوشت این اولین سریالی است که وارد عرصه شعار سال می شود و جمعی از جوانان این مجموعه موفق به تولید قطعه ای حیاتی برای دستگاه ام آر آی شدند که برای تولید و تولید آن به خارج از کشور وابسته بودیم. در این مسیر.” آنها با چالش هایی روبرو هستند.

746004 704 خبر خاکستری

محمدی افزود: یکی از مشکلات اساسی شرکت های دانش بنیان همین مشکلی است که در سریال به آن پرداخته شده است.

این کارشناس گفت: متأسفانه به دلیل بی توجهی کارکنان یکی از دغدغه های شرکت های دانش بنیان عدم توزیع محصولات تولیدی خود در جامعه هدف است و برای فروش محصولات در کشور با مشکل مواجه می شوند.

cd4df725 dab6 4c2e 9920 9c6ea804d3b1 خبر خاکستری

وی گفت: سریال سرنوشت ها حکایت از یک شرکت دانش بنیان و مشکلات پیش روی جوانان شاغل در این شرکت دارد و برای اثبات خود از آب و آتش استفاده می کنند.

محمدی ادامه داد: این سریال توانست بین ذائقه مخاطب و عنصر جذابیت و نوآوری تعادل ایجاد کند.

این کارشناس تاکید کرد: در این سریال با کودکانی روبرو هستیم که در پرورشگاه بزرگ شده اند و اکنون باید بدون هیچ حمایتی به سرنوشت خود رسیدگی کنند.

وی افزود: این جوانان در دوراهی به سر می برند که جامعه به راحتی این جوانان گمنام و بی پشتوانه را نمی پذیرد، اما از سوی دیگر درگیر داستان ها و زندگی شخصی خود هستند.

746006 509 خبر خاکستری
6d2d7f72 2c3a 4767 a8b5 c3a3247916be خبر خاکستری

محمدی با بیان اینکه دوستی گرم و صمیمی دو شخصیت اصلی داستان برای مخاطب بسیار جذاب است، گفت: این رفاقت ها راه برون رفت از سختی ها و مشکلات زندگی است.

این کارشناس بیان کرد: این کارگردان به خوبی توانسته با مشکلات جوانان در زمینه اشتغال و ازدواج مقابله کند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: خط داستانی سریال مخاطب را جذب می کند و در فراز و نشیب همراهی می کند و واضح و بازیگوش است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید