«خداداد» از معضلات اجتماعی جامعه گفت/ استقبال مخاطبان از سریال با موضوع سبک زندگی اصیل ایرانی اسلامی


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819168

سارا اردکانی گفت: سریال خداداد فضایی خانوادگی دارد و در عین حال از دردها و آسیب های جامعه امروزی می گوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریک; علی غفاری که سریال مناسبتی «بچه های مهندس 1، 2 و 3» را در ماه مبارک رمضان ساخته بود، سریال خداداد را برای نوروز 1401 ساخت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

«اردکانی» فضایی خانوادگی دارد و در عین حال از دردها و آسیب های جامعه امروزی می گوید: «سارا اردکانی منتقد سینما و تلویزیون در گفت و گو با «تیتریک» از این سریال انتقاد کرد.

وی ادامه داد: داستان سریال بسیار ساده و عامیانه است اما از جهاتی به بحث اشتغال و ازدواج می پردازد.

این منتقد گفت: در این سریال بازیگرانی بازی می کردند که تجربه ای در نقش طنز نداشتند و این ریسک بزرگی بود که کارگردان انجام داد.

اردکانی ادامه داد: امروزه اشتغال و معیشت برای بسیاری از خانواده ها به موضوعی سخت تبدیل شده و این مهم به خوبی در سریال مطرح شده است.

وی افزود: کارگردان با زبان طنز مشکلات جامعه را بیان می کند، پدری که در بیکاری باید برای یکی از دخترانش جهیزیه و برای دختر دیگرش سیسمونی تهیه کند که متاهل است و به زودی صاحب می شود. کودک.”

این منتقد گفت: نقش اول داستان او یافتن شغلی است که بتواند معاش خانواده را تامین کند و به این ترتیب هر بار شکست می خورد.

9422e06c 2313 40b3 a125 54464395099c خبر خاکستری

اردکانی ادامه داد: برای وام به مسجد محل می رود و برای گرفتن وام باید 4 ضامن پیدا کند تا وام بگیرد، امروز خانواده های زیادی با این مشکلات ریز و درشت زندگی دست و پنجه نرم می کنند.

وی افزود: این سریال به دلیل پیروی از مضامینی که این روزها همه با آن دست و پنجه نرم می کنیم، ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کرده است.

این منتقد در ادامه با بیان اینکه تماشاگران ایرانی از این سریال با مضمون خانوادگی بسیار حمایت می کنند، ادامه داد: پایتخت، خانه دوش و خداداد ثابت کرده اند که ملت به سریال هایی با سبک زندگی اصیل ایرانی اسلامی نیاز دارد و باید با کارگردان ها برخورد کرد. با این مشکل “، توجه کنید.

اردکانی در خاتمه با اشاره به اینکه سریال های طنز دهه 70 و 80 بسیار موفق بوده است، خاطرنشان کرد: مدیران تلویزیون باید به سمتی بروند که مخاطب در دل سریال گیر کرده و سریال های دهه های اخیر فاصله زیادی با این سریال داشته باشند. نقطه ایده آل فاصله

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید