مهران رجبی شایعه حضورش در دورهمی را تکذیب کرد


ساعت: 18:10
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913847

مهران رجبی گفت: مهم ترین ذخیره ای که برای من ایجاد شد اجرای برنامه دورهمی بود که من آن را تکذیب می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران رجبی در ابتدا به محمدحسین امیدی مجری برنامه درباره فعالیت های این روزهای خود گفت: سریالی در شمال کشور داشتیم که به دلیل کمبود بودجه متوقف شد و بعد درگیر شدیم. تولید «خودمونی» که قرار بود 100 قسمت باشد.

این بازیگر اضافه کرد: تاکنون 20 قسمت را ضبط کرده ایم که روی آنتن است و 80 قسمت دیگر ضبط و چند المان به آنها اضافه می شود.

ارائه من در شبکه بهداشت مال سال قبل است

وی درباره تجربه اجرا در این برنامه توضیح داد: پیش از این نیز تجربه اجرا را داشته ام، برخی در زمان های خاص مانند تحویل سال و ایام خاص و برخی اجراهای محلی و منطقه ای بوده اند. یک برنامه هم در شبکه سلامت ارائه کردم که الان روی آنتن است اما مربوط به سال قبل است.

رجبی در پاسخ به مجری در خصوص زمان تولید برنامه شبکه سلامت و حاشیه های حضور پررنگ خود در شبکه های سیما گفت: برنامه پیرانه سر از شبکه سلامت و سریال آزادی مدال که از شبکه یک پخش می شود. شبکه سیما سال گذشته تولید و گرفته شد. ، اما امسال پخش شد و هم اکنون برنامه ‘خودمونی’ همزمان روی آنتن می رود.

این بازیگر در بخشی دیگر درباره شایعات مختلف و اینکه گاهی مجبور به تکذیب آنها شده است، توضیح داد: کیهان بیشتر در دست سازندگان کیهان است، عده ای این شایعات را ایجاد می کنند و عده ای هم ناآگاهانه آن را منتشر می کنند. مهمترین آن این بود که «دورهمی» را اجرا می کردم. همانطور که قبلاً به دوستانم می گفتم وقتی یک نجار جایی را اذیت می کند و حالا می رود و می رود ، نجار بعدی روی آن کار نمی کند. ما هم وجدان و معرفت داریم و چنین کاری نمی کنیم. این شایعه ای بود که وقتی انجام نشد به خودی خود از بین رفت. با این حال، شایعه وقتی پخش می شود کار خود را می کند. خدا را شکر الان دیگر شایعات مفیدی وجود ندارد. از طرفی چون تعداد این شایعات برای من زیاد بود، حالا اگر شایعه ای مطرح شود، مردم می دانند که این شایعه و حدیث بوده و صحت ندارد و شایعات بعدی تاثیر کمتری روی خودشان خواهد داشت.

وی در ادامه در پاسخ به شوخی‌هایی که به او می‌شد گفت: یکی از آن شوخی‌ها ویدئویی بود که در آن من را به جای چند مجری قرار دادند و مثلاً من در جایگاه نجم‌الدین شریعتی بازی می‌کنم. من با خانواده ام دیدم و کلی خندیدیم. یک روز گفتند مهران رجبی برای ورود به زمین در نیمه دوم گرم می کرد. من همه اینها را می بینم و هیچ ایرادی ندارد و آنقدر که دوست دارند در مورد من صحبت کنند، من آنقدر همه کاره هستم که قابل اندازه گیری نیست. با دیدن این ویدیو خیلی خندیدم.

30 سال است که سرم شلوغ است

رجبی درباره مشغله کاری خود در سینما و تلویزیون گفت: 30 سال است که آنقدر مشغول کار هستم که حتی وقت هم ندارم، اما کاری کردند که مدت هاست اینطور بوده است.

وی درباره فوتبال و علاقه مندی هایش به این رشته نیز گفت: من هم فوتبالیست هستم، استقلالی هم هستم، برخی می گویند باید پنهان بماند اما به نظرم علنی گفتن ایرادی ندارد.

این بازیگر درباره حمایت از تیم ملی گفت: حیف است که گوش کنیم دیگران برای ما برنامه ریزی می کنند و از تیم ملی که نماینده کشورمان است حمایت نمی کنیم. البته همه مردم اینطور و حامی نیستند. باید بدانیم که تیم ملی یعنی تیم ایران و حضور در جمع 32 کشور جهان باعث افتخار است. ما انتظار ارتقاء نداریم و حتی اگر ببازیم باید افتخار کنیم.

همکاران من به دلیل نداشتن موقعیت دلخور هستند

وی در ادامه خطاب به هنرمندان گفت: همکاران ما بسیار درجه یک هستند، اما برخی از آنها از فضای مجازی می ترسند و می دانیم که این حرکت که سازمان دهندگان آن سازمان های جاسوسی و امنیتی کشورهای مقابل هستند، ترسی از فرزندان ما ندارند. و دختران می میرند آنها حتی شادی می کنند. من در این حوزه از فعالیت زیاد در فضای مجازی و بمب گذاری هایی که در این فضا صورت گرفته است مطلع هستم و شنیده ام که بسیاری از همکارانم مورد حمله قرار گرفته اند، چرا صحبتی نمی کنند. توهین می شنوند، چرا حرفی نمی زنند یا واکنشی نشان نمی دهند و اینکه این اعتراض با فحش و ناسزا به آنها می شود یعنی غیرقابل دفاع است.

رجبی افزود: در نهایت برخی ترسیدند و نتوانستند موضع خود را اعلام کنند که قطعا برای اعتلای کشورمان و استقلال و تمامیت ارضی ایران موثر است و در جوانان کشور تاثیر دارد.

رجبی در بخشی دیگر بیان می کند: از سال های قبل از انقلاب تا خود 22 بهمن در اثر بی مهری حاکمان خود بخش زیادی از خاک خود را بخشیدیم اما در این 43 سال بدترین جنگ ها علیه ایران بود. ! و سنگین‌ترین تحریم‌ها، تهدیدها، حملات سایبری و غیره وجود داشته است، اما ما حتی یک تکه از خاک خود را واگذار نکرده‌ایم و این باید بزرگترین درس تاریخ باشد.

«استودیو هشت» همه روزه از ساعت 18:15 از رادیو شو به تهیه کنندگی محمد بخشایش پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید