مهران رجبی و صبا سلیمانی بازیگران جدید هوشنام


ساعت: 16:37
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817660

در تهران فیلمبرداری سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی احمد زالی، نویسندگی محسن کیایی، طرح و فیلمنامه اصلی و بازنویسی فهیمه سلیمانی ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سریال «هوشنام» ویژه ماه مبارک رمضان روزهای پایانی تصویربرداری خود را پشت سر می گذارد.

علیرضا نجف زاده کارگردان سریال هوشنام گفت: ما در باشگاه سوارکاری فروردین کار می کنیم و خیلی سخت و تحت فشار کار می کنیم و در ایام نوروز گروه در کنار هم هستند. با توجه به اینکه بارندگی های اخیر شرایط کار را با مشکل مواجه کرده است. اما ما با تمام توان به کار ادامه می دهیم ضمن اینکه پست تولید، تدوین، صداگذاری، موسیقی و تیتراژ انجام می شود و تقریباً تمام قسمت ها تمام می شود و کم کم قسمت های سریال را جمع آوری و تعطیل می کنیم. تمام تلاش ما این است که سریال را در بهترین زمان پخش کنیم و از کیفیت غافل نشویم.»

وی ادامه داد: عباس جمشیدی فر، امیر گافارمنش، علیرضا درویس، امیر کربلایی زاده و سیاوش چراغی پور در سریال باشگاه اسب انسانی حاجی عبدالهی و پس از آن مهران رجبی و صبا سلیمانی دختر مرحوم علی سلیمانی بازی می کنند. پس از پایان مراحل، بازیگر دیگری به نام داوود حیدری به جمع بازیگران اضافه می شود و در نهایت سکانس پایانی را در مشهد واقع در حرم امام رضا (ع) تصویربرداری می کند.

در خلاصه داستان این سریال می خوانیم: از ثواب عمل غافل نشوید، گندم به گندم بروید.

بازیگران سریال معروف عبارتند از:

حمید لولایی، هومن حاجی عبداللهی، عباس جمشیدی فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی زاده، امیر گافارمنش، نیلوفر رجایی فر و با حضور رابعه مدنی، آکروسو سان ژاباد، صمدهادی رزاوات و … ، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان حاتی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا، پروین ملکی، مو دلهرام آکاری، مو دلهرام آکاری.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید