مهران رجبی به شایعات پاسخ داد

مهران رجبی به شایعات پاسخ داد

واکنش مهران رجبی به اظهارنظرهایی که درباره بازی هایش در برنامه های مختلف تلویزیونی داده شده است.

مهران رجبی که این روزها شایعات زیادی درباره حضورش در شبکه های سیما ایجاد کرده بود، در گفتگو با رادیو شو به این شایعات پاسخ داد.

رجبی در ابتدا درباره فعالیت این روزهای خود به محمدحسین امیدی مجری برنامه گفت: سریالی در شمال کشور داشتیم که به دلیل کمبود بودجه متوقف شد و سپس وارد ساخت «خودمونی» شدیم که این سریال بود. قراره 100 قسمت باشه

این بازیگر اضافه کرد: تاکنون 20 قسمت را ضبط کرده ایم که روی آنتن است و 80 قسمت دیگر ضبط و چند المان به آنها اضافه می شود.

ارائه من در شبکه بهداشت مال سال قبل است

وی درباره تجربه اجرا در این برنامه توضیح داد: اجراهایی را قبلا تجربه کرده ام، برخی در زمان های خاص مانند تحویل سال و ایام خاص و برخی اجراهای محلی و منطقه ای بودند. برنامه ای هم در شبکه سلامت ارائه کردم که الان در حال پخش است اما مربوط به سال قبل است.

مهران رجبی در پاسخ به مجری برنامه درباره زمان تولید برنامه شبکه سلامت و حواشی حضور پررنگ خود در شبکه های تلویزیونی گفت: برنامه «پیرانه سر» در شبکه سلامت و سریال «آزادی مدال» که از شبکه یک سیما پخش می شد آخرین تولید و تصویربرداری شد. سال.اما امسال پخش شدند و هم اکنون برنامه «خودمونی» همزمان روی آنتن می رود.

این بازیگر در بخشی دیگر درباره شایعات مختلف و اینکه گاهی مجبور به تکذیب آنها شده است، توضیح داد: کیهان بیشتر در دست سازندگان کیهان است، عده ای این شایعات را ایجاد می کنند و عده ای هم ناآگاهانه آن را منتشر می کنند. مهمترین آن این بود که «دورهمی» را اجرا می کردم. همانطور که قبلاً به دوستانم می گفتم وقتی یک نجار جایی را اذیت می کند و حالا می رود و می رود ، نجار بعدی روی آن کار نمی کند. ما هم وجدان و معرفت داریم و چنین کاری نمی کنیم. این شایعه ای بود که وقتی انجام نشد به خودی خود از بین رفت. با این حال، شایعه وقتی پخش می شود کار خود را می کند. خدا را شکر الان دیگر شایعات مفیدی وجود ندارد. از طرفی چون تعداد این شایعات برای من زیاد بود، حالا اگر شایعه ای مطرح شود، مردم می دانند که اینها قصه و حدیث بوده و صحت ندارد و شایعات بعدی خود به خود کم اثر می شود.

وی همچنین در پاسخ به شوخی‌هایی که به او شد، اظهار کرد: یکی از آن شوخی‌ها، ویدئویی بود که مرا جای چند مجری قرار می‌دادند و مثلاً در جایگاه نجم‌الدین شریعتی اجرا می‌کردم. من با خانواده ام دیدم و کلی خندیدیم. یک روز گفتند مهران رجبی برای ورود به زمین در نیمه دوم گرم می کرد. من همه اینها را می بینم و عیبی ندارد و هر چقدر هم از من انتقاد کنند، آنقدر همه کاره هستم که قابل اندازه گیری نیست. با دیدن این ویدیو خیلی خندیدم.

30 سال است که سرم شلوغ است

مهران رجبی درباره مشغله کاری خود در سینما و تلویزیون گفت: 30 سال است که آنقدر مشغول کار بودم که حتی وقت هم ندارم اما طوری نشان دادند که انگار مدت هاست همین طور است.

وی درباره فوتبال و علاقه اش به این رشته نیز گفت: من هم فوتبالیست هستم، استقلالی هم هستم، برخی می گویند باید پنهان بماند اما به نظرم علنی گفتن ضرری ندارد.

این بازیگر درباره حمایت از تیم ملی گفت: حیف است که گوش کنیم دیگران برای ما برنامه ریزی می کنند و از تیم ملی که نماینده کشورمان است حمایت نمی کنیم. البته همه مردم اینطور و حامی نیستند. باید بدانیم که تیم ملی یعنی تیم ایران و حضور در جمع 32 کشور جهان باعث افتخار است. ما انتظار ارتقاء نداریم و حتی اگر ببازیم باید افتخار کنیم.

همکاران به دلیل اینکه موضعی ندارند توهین و تهدید می شنوند

وی در ادامه خطاب به هنرمندان گفت: همکاران ما بسیار درجه یک هستند، اما برخی از آنها مرعوب فضای مجازی شده اند و می دانیم که این حرکت که سازمان دهندگان آن سازمان های جاسوسی و امنیتی کشورهای دیگر هستند، هیچ دغدغه ای برای کشتن ما ندارند. پسران و دختران آنها حتی خوشحال می شوند. در این حوزه با توجه به فعالیت بالای فضای مجازی و بمب گذاری هایی که در این فضا اتفاق افتاد، می دانم و شنیده ام که بسیاری از همکارانم مورد حمله قرار گرفته اند، چرا حرفی نمی زنند. توهین می شنوند چرا چیزی نمی گویند و عکس العملی نشان نمی دهند و اینکه این اعتراض با توهین به آنها می شود یعنی باطل است.

رجبی افزود: در نهایت برخی ترسیدند و نتوانستند موضع خود را اعلام کنند که قطعا برای اعتلای کشورمان و استقلال و تمامیت ارضی ایران موثر است و در جوانان کشور تاثیر دارد.

مهران رجبی در بخشی دیگر بیان می کند: از سال های قبل از انقلاب تا خود 22 بهمن، به دلیل بی مهری حاکمان خود، بخش زیادی از سرزمین خود را تقدیم کردیم، اما در این 43 سال شدیدترین جنگ ها علیه ایران بود! و سنگین‌ترین تحریم‌ها، تهدیدها، حملات سایبری و غیره وجود داشته است، اما ما حتی یک تکه از زمین را واگذار نکرده‌ایم و این باید بزرگترین درس تاریخ باشد.

«استودیو هشت» همه روزه از ساعت 18:15 از رادیو شو به تهیه کنندگی محمد بخشایش پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید