طعنه روزنامه اصولگرا به صداوا و مهران رجبی

طعنه روزنامه اصولگرا به صداوا و مهران رجبی

سداوسیما یک استارت آپ جدید است که توسط تعداد انگشت شماری از متخصصان جوان و با ظاهری خوب و نه خام راه اندازی شده است! این یک “ابرسازمان” با تعداد زیادی کارمند، مدیران، مشاوران و یک “ابر بودجه بزرگ” است و دارای اجاره نامه دائمی است، با این حال به نظر می رسد آنها نیز در “وضعیت عدم اطمینان” هستند.

فرهیختگان نوشت: صداوسیما یک استارتاپ جدید است که توسط تعداد انگشت شماری از متخصصان جوان راه اندازی شده است و ظاهر خوبی دارد اما خام نیست! این یک “ابرسازمان” با تعداد زیادی کارمند، مدیران، مشاوران و یک “ابر بودجه بزرگ” است و دارای اجاره نامه دائمی است، با این حال به نظر می رسد آنها نیز در “وضعیت عدم اطمینان” هستند.

در بهترین حالت فقط می توان به مهران رجبی امیدوار بود که حداقل بداهه و خلاقیتی دارد و شاید بتواند سنگینی کاستی های دیگران را به دوش بکشد یا مسئولیت را بر عهده بگیرد.

برنامه های سیما برای شب یلدا در ایام روزه داری سلبریتی های پاییز و زمستان چه بود؟ هرکی تلفنش رو جواب میده و حاضره بیاد سر سفره یلدا بیار و بگه یکی دو ساعت هر چی به ذهنش میرسه بگه؟ اینکه اصلا برات مهم نیست افرادی که رهبریت میکنی پشت میز جمع میشن یا نه؟ برای آوردن سامان گوران و سپردن او به ابوالفضل پورعرب، چه عالمی از ذهن او بیرون می آید؟

یلدا گذشت و تو از خواب انحصار بیدار نشدی. چشمانتان را ببندید، نوروز در راه است و چند شبکه که می خواهند ویژه عید بگیرند، فقط یک مهران رجبی می گیرند. شما وارد یک بازار رقابتی شده اید. با خودت رقابت کن آیا می دانید چگونه بدون اجاره با خاطرات سال های بهتر خود رقابت کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید