نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک در قزوین برگزار می شود


ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903870

احمد خورگامی از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک همزمان با نمایشگاه رنگ، رزین و چسب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد خورگامی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی تصریح کرد: صنعت پلاستیک علاوه بر ایجاد اشتغال یکی از مهمترین بخش های صنعتی کشور است که می تواند در پویایی تولید، کارآفرینی و اشتغال، توسعه صادرات غیرنفتی و رونق اقتصادی نقش موثری داشته باشد. .

مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی استان قزوین یادآور شد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل استان قزوین در حوزه صنعت پلاستیک و فعالیت بیش از 400 واحد تولیدی در این حوزه، برگزاری این نمایشگاه به منظور ایجاد بستر مناسب برای ارائه توانمندی های واحدهای تولیدی و نفوذ به بازار که در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

وی افزود: نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک همزمان با نمایشگاه رنگ، رزین و چسب از 26 تا 29 مهرماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می شود.

خورگامی بیان کرد: واحدهای تولیدی در حوزه های مرتبط با عنوان نمایشگاه از استان های آذربایجان شرقی، تهران و قزوین محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.

این مسئول در پایان گفت: اولین نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک همزمان با نمایشگاه رنگ، رزین و چسب از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود. ما از متخصصان و بازدیدکنندگان استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید