نمایشگاه تخصصی مبلمان در قزوین برگزار می شود


ساعت: 09:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856173

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین:

احمد خورگامی از برگزاری هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در 30 خردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد خورگامی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی گفت: امروزه با توجه به گسترش فضای زندگی در آپارتمان ها و گرایش مردم به استفاده از مبلمان منزل، این صنعت رو به رشد است.

وی افزود: با توجه به علاقه مردم به این هنر و صنعت و ارتقای سطح دانش و کیفیت تولیدکنندگان و همچنین تقویت و رونق بازار داخلی، برگزاری این نمایشگاه در دستور کار این شرکت قرار گرفته است. “

این کارمند اعلام کرد: هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از 30 خرداد لغایت 3 تیرماه سال جاری به مدت 5 روز با حضور تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مبلمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

خورگامی یادآور شد: 45 شرکت کننده از استان های قزوین، تهران، البرز و یزد محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.

وی گفت: ارائه محصولات مختلف به فعالان این حوزه، آشنایی مصرف کنندگان با فرصت های صنعت مبلمان، فراهم کردن بستر لازم برای انتقال تجربه، ایجاد روابط تجاری و توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار از اهداف این رویداد اقتصادی است. “.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین در پایان گفت: هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین واقع در انتهای بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به سمت صدا و سیما برگزار می شود. ، برای بازدید علاقمندان و عموم مردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید