برگزاری بیستمین نمایشگاه مبلمان خانگی در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


بیستمین نمایشگاه مبلمان منزل اصفهان با حضور برندهای معروف و شرکت کنندگانی از تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز، قزوین، مازندران، کرمانشاه و استان های مرکزی در زمینی به مساحت بیش از 8 هزار متر برگزار می شود.

تا چند دهه پیش که صحبت از مبلمان می شد، یک سری طرح های ساده و تکراری و انتخاب های محدود به مردم ارائه می شد، اما امروزه به مدد نوآوری و تکنولوژی، می توان از مبلمان به عنوان صنعتی تمام عیار یاد کرد. تنوع قابل توجهی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

امروزه تولید مبلمان یک فرآیند پیچیده است که شامل ماشین آلات مدرن، مواد پایدار و تکنیک های طراحی خلاقانه است. این وضعیت هم به دلیل تحولات تکنولوژیکی و هم به دلیل تغییر ترجیحات اجتماعی است که نوآوری را در این صنعت پر تقاضا مجبور کرده است. طراحی به کمک کامپیوتر، ماشین های CNC، برش لیزری، چاپ سه بعدی و غیره. به ظرافت، کارایی و دقت تولید مبلمان کمک زیادی کرده اند.

جالب است بدانید امروزه تولید مبلمان نه تنها تابع الزامات اقتصادی و صنعتی است، بلکه به طور قابل توجهی به توسعه اجتماعی، الزامات فرهنگی، نیازهای بهداشتی و محیطی وابسته شده است. اگرچه در ایران استفاده از مبلمان جنبه متأخر و مدرن دارد، اما این صنعت ریشه تاریخی دیرینه ای به ویژه در زندگی طبقات بالای اجتماعی در طول تاریخ دارد.

با گسترش گسترده این صنعت در ایران، مبلمان به تدریج به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ایرانیان تبدیل شده است، به طوری که جامعه شناسان می توانند با پیگیری پیشرفت در طراحی مبلمان منزل، سیر تحول سبک زندگی و نیازهای ایرانیان را در طول زمان درک کنند.

نیاز به فردیت، مجلل، زیبایی، ظاهری لوکس یا سادگی و راحتی مواردی هستند که در انتخاب سبک مبلمان مورد حمایت قرار می گیرند. با رشد زندگی شهری و آسیب های جسمی ناشی از این سبک زندگی، تاثیر مبلمان بر سلامت نیز مورد توجه قرار گرفت و امروزه توجه به الزامات ارگونومیکی برای جلوگیری از صدمات و بهبود وضعیت جسمانی به یک ضرورت برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تبدیل شده است.

نکته دیگر این است که توجه روزافزون به روش ها و تکنیک های مدرن تولید مبلمان در جهت دقت، کارایی و ثبات است. استفاده از فناوری‌ها و مواد جدید امکان طراحی‌های پیچیده‌تر و زمان‌های تولید سریع‌تر را فراهم می‌آورد، در حالی که ضایعات و اثرات زیست‌محیطی را کاهش می‌دهد.

مبل سازی به دلیل کاربردهای متنوع و متعدد با ایجاد اشتغال و درآمدزایی از طریق فروش محصولات مبلمان کمک زیادی به اقتصاد کشور می کند.

علاوه بر این، صنایعی مانند صنایع نساجی، چرم، شیشه، پلاستیک و فلز به طور مستقیم و صنایعی مانند دکوراسیون، نورپردازی و حمل و نقل و غیره. به طور غیر مستقیم از این صنعت بهره مند شوند. بنابراین ما با صنعتی مواجه هستیم که ذینفعان زیادی دارد و پتانسیل بالایی برای تولید و حتی صادرات دارد.

نمایش توانمندی ها و دستاوردهای این صنعت در محیطی معتبر نمایشگاه بین المللی اصفهان این فرصتی برای مصرف کنندگان است تا به کالاهای با کیفیت بهتر دسترسی پیدا کنند.

به ویژه نمایشگاه اصفهان در این دوره از «نمایشگاه مبلمان خانگی» بهترین تولیدکنندگان این صنعت را گرد هم آورد تا مردم به سلیقه خود به کالاهای مورد نظر دسترسی داشته باشند.

این در حالی است که در سال های اخیر نمایشگاه های موقت مبلمان منزل به مدت چند هفته و چند ماه در سطح شهر بدون متولیان معتبر و دعوت از برندهای معروف برگزار می شود و با توجه به حجم بالای شکایات مشتریان در این نمایشگاه های نامعتبر، عموم مردم اعتماد به صنعت مبلمان گاهی اوقات تحت تاثیر قرار می گیرد.

نمایشگاه اصفهان این بار با دعوت از برندهای معروف برای شرکت در «بیستمین نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل» در فضایی بیش از 8000 متر میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

در این نمایشگاه طیف وسیعی از کالاها از جمله مبلمان استیل، راحتی، کلاسیک، سنتی، اتاق خواب، غذاخوری، میز تلویزیون و مبلمان اتاق خواب عرضه می شود و شرکت کنندگان با مکانیزم های نظارتی تضمینی که تعریف شده سعی در جلب رضایت مشتریان و بازدیدکنندگان دارند. برای به حداکثر رساندن

به گزارش ماویج؛ بیستم نمایشگاه مبلمان خانگی این رویداد از 21 تا 25 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود و فرصتی بی‌نظیر در سال‌های اخیر برای مصرف‌کنندگان و علاقه‌مندان به مبلمان و دکوراسیون است تا از این رویداد بازدید و با حضور در این رویداد از آخرین تحولات و دستاوردهای این صنعت مطلع شوند. در ایالت با توجه به حضور شرکت کنندگانی از استان های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز، قزوین، مازندران، کرمانشاه و استان های مرکزی، بازدیدکنندگان و خریداران این امکان را دارند که با تنوع بیشتر از آنچه که معمولا ارائه می شود، و انتخابات دقیق و مرتبط تری مواجه شوند. . نیازهای خود

نمایشگاه مبلمان


آیا این خبر مفید بود؟