نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در کرمانشاه برگزار می شود


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806205

حامد وفاپور از برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در 18 بهمن ماه با حضور 100 درصدی واحدهای تولیدی استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد وفاپور در گفت و گو با مرصادنیوز از برپایی نمایشگاه ویژه صنعت ساختمان در 18 بهمن ماه با حضور 100 درصدی واحدهای تولیدی استان خبر داد.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه در این خصوص گفت: این نمایشگاه به منظور ارائه فرصت های صنعت ساختمان در استان و اطلاع رسانی بیشتر سرمایه گذاران، کارآفرینان و کاربران نهایی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه برگزار می شود.

وی از حضور 40 واحد تولیدی بومی در استان خبر داد که همگی محصولات و محصولات تولیدی خود را با استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا به نمایش می گذارند.

وفاپور همچنین ادامه داد: درب های ضد سرقت، جاروبرقی مرکزی، پنجره های دوجداره، سازه های بتنی و سنگین، سنگ های تزئینی، آسانسور، تجهیزات برودتی و گرمایشی، دوربین های مدار بسته و …. از جمله محصولاتی هستند که از نظر کارشناسان و مصرف کنندگان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شوند.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه در پایان گفت: این نمایشگاه با رعایت کلیه مراحل بهداشتی تا 22 بهمن ماه از ساعت 15 الی 20:30 پذیرای علاقه مندان و متخصصان صنعت ساختمان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید