نوشته تند شهاب حسینی در مورد جدیدترین شایعات

پس از دفاع از خود در برابر این موج جدید حملات سایبری علیه این بنده کوچک، باید بگویم که کوچکترین اطلاعی از فیلم مذکور ندارم و این شایعه را به شدت تکذیب می کنم. زیرا با توجه به رسالتی که در کار و زندگی خود به آن پایبند هستم، حتی در مقابل کوهی از طلا، آماده ایفای نقش قهرمانان منفور تاریخ به ویژه مرد منفوری چون صدام هستم که نامش با آن گره خورده است. خون جوانان غیور این زمین من نخواهم بود

نوشته تند شهاب حسینی در مورد جدیدترین شایعات

از این رو بیمارانی که مدام سعی در ایجاد شک و تردید و حمله به شخصیت اجتماعی من با روش های جدید و عجیب و غریب دارند، از درک کافی محتوای فکری و جهان بینی من به دور هستند، بنابراین تیرهایشان همیشه به سنگ می خورد و در نهایت چهره سیاهی می گیرد. .

نصیحت این بنده کوچک به آنها این است که اگر انرژی و انرژی را که صرف تخریب دیگران می کنید و با این کار موقتاً درد بی درمان خود را تسکین می دهید صرف کار و زندگی خود می کردید، شاید امروز شما نیز لذت ببرید. نعمت رضایت در زندگی شما داشتی که دیگر شفای خود را در زهر کینه و طمع و حسادت نمی‌جویی.

اما من بر خلاف شما به عنوان یک بنده کوچک ترحم می کنم و از خداوند برای شما شفای عاجل و کامل آرزو می کنم. بلکه از آتش درون خود خلاص شوید. به خواست خدا

ارادتمند سید شهاب الدین حسینی.

چندی پیش چند خبرگزاری نوشتند:

«اخیرا عکس هایی از حضور شهاب حسینی در تمرین تیم پیکان در فضای مجازی منتشر شد که چهره جدید او سوژه شوخی بسیاری از کاربران اینترنتی شد. به نظر می رسد شهاب حسینی در گریم صدام حضور داشته باشد. حامد بهداد در نقش قصی صدام، کامران تفتی در نقش اودی صدام و سعید راد نقش عزت ابراهیم را در فیلمی به نام «عامل اعصاب» (اشاره به بمباران شیمیایی حلبچه) بازی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید