نکته عجیب در مورد کاپیتان پرسپولیس

نکته عجیب در مورد کاپیتان پرسپولیس

امید علیچاه که قبل از مرحله اخراج در دیدار پیکان و پرسپولیس آمادگی فوق العاده ای از خود نشان داد و با یک پاس گل حالا به عنوان بهترین پاسور تاریخ پرسپولیس شناخته می شود، پس از دریافت کارت قرمز، لحظات سختی را روی سکوی آزادی سپری کرد. داور. قرار دادم.

کاپیتان دوم پرسپولیس که در دقایق ابتدایی دیدار مقابل پیکان موفق شد با پاس گل تیمش را در موقعیتی عالی قرار دهد، با اشتباه فاحش رضا عادل اخراج شد تا در نیمه دوم در کنار یحیی گل محمدی قرار بگیرد.

اما حضور روی سکو با اختلاف زیادی برای این بازیکن همراه بود.

هواداران پرسپولیس که اکنون برای غلبه بر اختلاف امتیاز با استقلال برای صعود به صدر جدول با بیشترین استرس و هیجان مواجه هستند، معتقدند تیم 10 نفره خطر بزرگی برای رسیدن به این هدف است و این به این دلیل بود که یکی از هواداران می تواند به اخراج او اعتراض قاطع کند، زمانی که علیچا در یک نقطه VIP در کنار یحیی گل محمدی قرار می گیرد.

این اعتراض تند در شرایطی که علیچاه نیز از اخراجش کاملا عصبانی و ناراحت بود، برای دقایقی بین آنها تنش لفظی ایجاد کرد و در ادامه ماجرا با حضور حراست ورزشگاه و خروج علیچه از محوطه به پایان رسید.

امید علیچاه که امروز یکی از باتجربه ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می شود با کمک خود در جدال با پیکان موفق شد در صدر جدول بهترین های تاریخ این باشگاه قرار بگیرد و جواد کاظمیان را پشت سر بگذارد.

او البته به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را در دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان همراهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید