نکته عجیب در مورد داوری دربی

پیام حیدری با کمک محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی صدمین شهرورد تهران را قضاوت خواهد کرد. سید وحید کاظمی به عنوان داور چهارم و علیرضا ایلدروم کمک داور این دیدار خواهند بود. مسعود مرادی به عنوان ناظر داوران و اسماعیل سفیری به عنوان ناظر ویژه داوری در شهرورد معرفی شدند.

این دهمین محکومیت پیام حیدری در این فصل است. او در اوایل این فصل 3 بار برای پرسپولیس بازی کرد و تصمیماتش به تساوی بدون گل مقابل فولاد، برد 2-1 مقابل صنعت نفت و باخت یک بر صفر مقابل سپاهان منجر شد.

او همچنین در 3 بازی استقلال را قضاوت کرد که آبی ها در این سه بازی بدون شکست رفتند و مقابل آلومینیوم اراک و ذوب آن پیروز شدند و به تساوی بدون گل مقابل نفت مسجد سلیمان رضایت دادند.

او بازی مرحله یک هشتم نهایی استقلال و ملوان در جام حذفی را نیز سوت زد که آبی ها با برتری 2 بر صفر به مرحله بعد صعود کردند.

حیدری در 10 داوری این فصل (9 بازی لیگ برتر و 1 بازی حذفی جام حذفی) در مجموع 38 کارت زرد و 4 کارت قرمز دریافت کرده و در بازی ذوب آن و تراکتورسازی تنها یک بار پنالتی گرفته است.

این دومین بار است که پیام حیدری داربی را سوت می زند. او پیش از این یک بار در جام حذفی داربی را هو کرد که استقلال پس از تساوی 2-2 پرسپولیس را در ضربات پنالتی شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

دیدگاهتان را بنویسید