نکته عجیب در مورد ستاره پالئو

نکته عجیب در مورد ستاره پالئو

منچستریونایتد سه شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و با یک گل شکست خورد تا از صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها بازماند.
پوگبا در نیمه دوم بازی تعویض شد و حالا اعلام کرده همزمان با بازی اتفاق بدی در خانه او رخ داده است.
او در توییتی نوشت که همسرش ماریا زولای زمانی که برای تماشای بازی او به ورزشگاه رفته بود مورد حمله دزدان قرار گرفت و دو فرزندش در خانه بودند.
پوگبا در پیامی توئیتری نوشت: دیشب بدترین کابوس خانواده ما به حقیقت پیوست و خانه ما در حالی که فرزندانمان در اتاق خواب خودشان می خوابیدند مورد حمله دزدان قرار گرفت.

هافبک فرانسوی با بیان اینکه هیچ چیز با ارزشی از خانه آنها دزدیده نشده است، گفت: سارقان در کمتر از 5 دقیقه در خانه ما بودند اما در این بین چیزی از ما دزدیدند که از هر چیزی که در خانه داشتیم ارزش بیشتری داشت. . احساس امنیت.»
ستاره یونایتد با اشاره به زمان وقوع این حادثه افزود: شب گذشته در 5 دقیقه آخر اتفاق افتاد که می دانستند ما خانه نیستیم. من و همسرم بدون اینکه بدانیم فرزندانمان سالم هستند یا نه به خانه رفتیم. به عنوان یک پدر، هیچ احساسی در دنیا بدتر از این نیست که نتوانید از فرزندانتان محافظت کنید، و من صمیمانه امیدوارم که هیچکس مثل من دیشب احساس نکند. “آزمایش نکن.”
پوگبا از هر کسی که اطلاعاتی در اختیار دارد خواست تا برای او ایمیل بفرستد و گفت که آماده است به هر کسی که بتواند به او کمک کند تا دزدان را پیدا کند، پاداش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید