نگاهی به کارنامه محمدحسین زاهدی فر، داور بازی استقلال

نگاهی به کارنامه محمدحسین زاهدی فر، داور بازی استقلال

کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اعلام اسامی داوران هفته بیست و سوم، محمدحسین زاهدی فر را به عنوان داور دیدار سرنوشت ساز تیم های فوتبال خوزستان و استقلال انتخاب کرد.

زاهدی فر که بوشهری است و همشهری مهدی کایدی و محمد محبی است، در 5 بازی اخیر خود برای استقلال 2 برد، 2 تساوی و 1 باخت برای استقلال قضاوت کرده است. نگاهی گذرا به پنج دیدار اخیر استقلال با این اعتقاد نشان می دهد که این داور خاطرات خوب و بدی را برای استقلال اهواز به یادگار گذاشته است.

آخرین جلسه؛ تساوی در دربی

آخرین بازی استقلال مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ جاری با مدیریت محمدحسین زاهدی فر برگزار شد. دربی خارج از خانه این فصل با تساوی 2-2 به پایان رسید. روزبه چکی و امیر ارسلان مطهری در این دیدار دو گل برای استقلال به ثمر رساندند.

بازی دوم؛ پیروزی مقابل فولاد

دومین دیدار استقلال، دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر بیست و یکم به قضاوت محمدحسین زاهدی فر بود. دیداری که استقلالی ها با هدایت فرهاد مجیدی پس از پیروزی در همین مسابقه، عنوان قهرمانی خود را تعمید دادند و سه هفته مانده به پایان فصل در اهواز عنوان قهرمانی را جشن گرفتند. استقلال امشب با گل های حسین زاده و صالح حردانی فولاد را شکست داد.

بازی سوم؛ پیروزی بر گل گهر

دیگر دیدار اخیر استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ بیستم با هدایت محمدحسین زاهدی فر برگزار شد. دیداری که محمدحسین مرادمند و مهدی مهدی پور گل های استقلال را به ثمر رساندند تا شاگردان امیر گلنوی با نتیجه دو بر صفر مغلوب استقلال شوند.

مسابقه چهارم؛ شکست در اهواز!

این تیم در پنج بازی اخیر استقلال با هدایت زاهدی فرد دو بار به مصاف استقلال رفت و چهارمین بازی اخیر استقلال و این دو تیم در هفته دوم لیگ برتر بیستم بود. استقلال با سرمربیگری محمود فهری مقابل فولاد خوزستان با نتیجه دو بر یک شکست خورد. واریا غفوری از روی نقطه پنالتی برای استقلال گلزنی کرد اما استقلالی ها دست خالی اهواز را ترک کردند.

بازی پنجم؛ اختلاف در اصفهان!

پنجمین تصمیم اخیر محمدحسین زاهدی فر در مورد استقلال پر از جنجال و حاشیه ها مقابل سپاهان در اصفهان بود. این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید اما هواداران استقلال به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند. هفته دوازدهم لیگ نوزدهم هرگز از یاد هواداران استقلال نخواهد رفت. دیداری که استراماچونی سرمربی استقلال بود و کایدی به همراه دیاباته گل های استقلال را به ثمر رساند. در همان دیدار بازیکنان سپاهان توپ را پرتاب کردند و جنجال های داوری زیادی پیش آمد که استقلالی ها هنوز آن ها را فراموش نکرده اند. جایی که معتقد بودند توپ به دست استنلی خورد اما داور به راحتی آن را از دست داد.

باید توجه داشت؛ دیدار هفته بیست و سوم استقلال و فولاد در فصل جاری یکشنبه هفته جاری از ساعت 19:00 در فولاد آرنا اهواز با همین قضاوت برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید