نگرانی جدید ستاره استقلال پس از باخت در دربی

نگرانی جدید ستاره استقلال پس از باخت در دربی

در ماه های اخیر که باشگاه با مشکلات متعدد مالی و مدیریتی دست و پنجه نرم می کند، دروازه بان استقلال تلاش زیادی برای حفظ همبستگی و اتحاد بازیکنان انجام داده است. او به عنوان یک بزرگسال اغلب در تمرینات با بازیکنان صحبت می کرد و حتی در مقاطعی از کشیده شدن کار به اعتصاب و توقف تمرین برای حفظ شرایط فنی جلوگیری می کرد.

حسینی در آستانه دربی پایتخت انگیزه زیادی داشت تا دروازه خود را بسته نگه دارد و البته استقلال را در شرایط خوبی نگه دارد و یک برد مهم کسب کند. اما برتری پرسپولیس این دروازه بان پر انرژی را در شرایط سختی قرار داد.

کاپیتان استقلال که در این فصل 12 کلین شیت را در کارنامه خود ثبت کرده است، دیگر نگران این موضوع نیست و فکرش به روزهای آینده و شانس موفقیت بعدی تیمش است.

آنچه قابل توجه بود سکوت و ناراحتی حسینی در تمرین روز گذشته استقلال بود. سیدحسین که در تمام روزهای قبل از دربی سعی می کرد با شوخی ها و خنده هایش با بازیکنان روحیه تیم را بالا نگه دارد و شرایط هم تیمی هایش در روزهای بیچارگی محفوظ بماند، دیروز به خاطر این موضوع با کسی صحبت نکرد. ناراحتی و انجام تمریناتش زمین تمرین را ترک کرد.

حسینی هم مثل سایر استقلالی ها حالا تمرکزش را روی روزهای پیش رو گذاشته است. او منتظر لغزیدن پرسپولیس و سپاهان به لیگ برتر است تا استقلالی ها از شانس اندک خود برای قهرمانی استفاده کنند. از سوی دیگر کاپیتان آبی ها خود را برای دیدار حذفی با پارس جنوبی و در نهایت قهرمانی در مسابقات آماده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید