نگرانی سرمربی قرمزها از وضعیت تیم پرسپولیس در مازندران

نگرانی سرمربی قرمزها از وضعیت تیم پرسپولیس در مازندران

جلسه هماهنگی مدیران برای دیدار تیم های پرسپولیس و نساجی قائم شهر ساعت 18 روز چهارشنبه به ریاست داود رفعتی نماینده فدراسیون و ناظر این دیدار برگزار شد. این جلسه با حضور نمایندگان تمامی سازمان های درگیر در مسابقات برگزار شد و از پرسپولیس افشین پیروانی مدیر تیم و علیرضا اشرف مدیر رسانه نیز حضور داشتند.

در این جلسه اعلام شد که 60 درصد ظرفیت ورزشگاه برای حضور تماشاگران در نظر گرفته شده و تمامی بلیت ها فروخته شده است.
علاوه بر این پرسپولیس با لباس سفید و دروازه بانش با لباس خاکستری در زمین حاضر می شود. نساجی همچنین پیراهن قرمز و شورت و جوراب آبی به تن خواهد کرد. دروازه بان این تیم نیز مشکی خواهد پوشید.

در ادامه افشین پیروانی با اشاره به استقبال این تیم گفت: پرسپولیس یک تیم معمولی نیست. خوشحالیم و افتخار می کنیم که هواداران پرسپولیس در همه جای ایران حضور دارند. مازندرانی که به ورزش و کشتی شهره است به دلیل جمعیت زیاد تخت جمشید در زمره پیشتازان قرار دارد. این چیزها مسئولیت ما را بیشتر می کند. از طرفی مازندرانی ها بسیار مهمان نواز هستند و ما در لحظه ورود این احساس را داشتیم و از این بابت از آنها تشکر می کنیم. همه اینها برای ما افتخار است، اما در هر صورت ما نگران انتقال به ورزشگاه و انجام بازی هستیم.

وی ادامه داد: امروز با استقبال عجیبی در باند فرودگاه مواجه شدیم. همه اینها هم قابل احترام است اما مشکل اینجاست که فردا با تمهیداتی که در نظر گرفته شده است، ضمن حفظ حرمت، حرمت و امنیت هواداران و مردم شریف مازندران، شرایط مناسبی برای خروج این تیم از زمین فراهم می شود. هتل، به ورزشگاه رفته و وارد آن شوید و مسابقه را نیز انجام دهید، طبق برنامه مصوب در این جلسه عمل خواهیم کرد.

در این جلسه همچنین اشاره شد که با هماهنگی شورای شهر و شهرداری ها، این بازی در اماکن عمومی و معابر مانند پارک ها از طریق نمایشگرهای بزرگ شهری در قائم شهر و برخی از شهرهای اطراف پخش شده است تا مردم بتوانند با هم در این ساعت مورد علاقه خود بازی کنند. تیم های پرسپولیس و نساجی.

دیدگاهتان را بنویسید