نگرانی هواداران استقلال از نقل و انتقالات؛ وضعیت عجیب بلوز

نگرانی هواداران استقلال از نقل و انتقالات؛  وضعیت عجیب بلوز

استقلالی ها خیلی دیر با سرمربی او دیدار کردند و خیلی دیر وارد نقل و انتقالات شدند. اما مدیران این تیم با وعده تمدید قرارداد عارف غلامی خیال هواداران خود را راحت کردند و کاوه رضایی و محمد محبی را وارد زمین کردند و سعی کردند حسین زاده را حفظ کنند.

پس از بازگشت ساپینتو و شروع رسمی کار این سرمربی پرتغالی، نقل و انتقالات استقلال متوقف شد و در حالی که کمتر از 30 روز دیگر لیگ آغاز می شود، هنوز سیلوا برنگشته است، عارف تمدید نشده و مرادمند هم انتخاب نشده است. مشخص شد، نه جلالی مشخص شد، نه هافبک بازیساز و نه محبی و کاوه وارد شدند تا اینکه 48 ساعت از 48 ساعتی که قرار بود (که یکی از مدیران باشگاه قول داده بود) برای کاوه و محبی فاش شود می گذرد. خبری نبود

این مسائل و مشخص نبودن وضعیت حسین زاده بار دیگر فضای مجازی را به آتش کشید و هواداران قهرمان فصل گذشته لیگ برتر نگران وضعیت تیم خود بودند و با انتقاد از مدیران باشگاه از آنها خواستند تا جایگاه بازیکنان مذکور را به همان اندازه مشخص کنند. هر چه زودتر چون تیمشان ناقص است تمرین را به بهترین شکل ممکن شروع کرد و با این شرایط به هیچ عنوان شروع خوبی در شروع لیگ وجود ندارد!

دیدگاهتان را بنویسید