هاشمی نسب: بازیکنان پرسپولیس پس از تساوی دربی به عقب برگشتند

مهدی هاشمی نسب مربی تیم استقلال در پایان دربی صد و دوم پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از نظر فنی تمام تماشاگران و کسانی که با هدفون بازی را تماشا کردند؛ در حالی که در پایان دربی پایتخت حضور داشتند. آنها می توانند آنالیز خوبی انجام دهند و ببینند کدام تیم بهترین تیم زمین بوده است. در نیمه دوم فقط یک توپ به دروازه ما برخورد کرد و تبدیل به گل شد.

وی در خصوص مصدومیت ابرو گفت: لحظه ای که برای گل خوشحال بودیم با آرمین سهرابیان آشنا شدیم.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که هواداران پرسپولیس مدعی بودند همه استقلالی ها بعد از گل و تساوی خوشحال هستند، گفت: باشه، باید به بازی 18 دی ماه 79 برگردم. بعد از اینکه علی کریمی گل دوم را به ثمر رساند، صحنه ها را می بینید که چقدر این گل برای نتیجه 2-2 خوشحال کننده بود. خوشحالی کادر فنی و بازیکنان را می بینید، خوشحال و خوشحال بودند. شادی ما در مقابل این خوشبختی ها چیزی نیست. اتفاقاً همه بازیکنان در رختکن ناراحت بودند. از این نتیجه ای که به دست آمد. در کنفرانس دوستان شما از این نتیجه ناراحت شدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان پرسپولیس فکر می کنند استقلال با VAR مساوی شد، نظر شما چیست، گفت: گفتم اگر VAR نبود 3 امتیاز را می گرفت و می رفت.

وی در ادامه صحبت هایش درباره تفاوت بازی در دربی به عنوان بازیکن و مربی گفت: خب خیلی سخت است، سختی کار به این دلیل است که باید تمرکز زیادی داشته باشیم. توجه من باید روی تیم و بچه ها باشد تا تمرکزشان از دست نرود.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به تشویق هواداران در بدو ورود به ورزشگاه گفت: آنها همیشه از دانش خود استفاده کرده اند. تا آخر عمر از هواداران استقلال ممنونم تا بتوانم محبت آنها را جبران کنم.