هافبک فولاد در فینال کوپا دل ری!

روبرتو تورس هافبک اسپانیایی پس از 18 سال در نقل و انتقالات زمستانی این فصل از اوساسونا اسپانیا جدا شد و به فولاد خوزستان پیوست.

با وجود اینکه تنها سه هفته تا پایان لیگ ایران باقی مانده است، تورس چند روز پیش به اسپانیا بازگشت. این بازیکن برای تماشای بازی باشگاه سابقش اوساسونا با رئال مادرید در کوپا دل ری اسپانیا فردا (شنبه شب) دعوت شد اما برنامه او تغییر کرده است.

تورس ابتدا قرار بود از ایران به سویا، محل برگزاری فینال برود، اما به دلیل مصدومیت و با مجوز باشگاه فولاد، تورس زودتر به پامپلونا بازگشت و حالا به عنوان یکی از بازیکنان اوساسونا، این تیم را مقابل رئال همراهی خواهد کرد. مادرید.

طبق برنامه باشگاه اوساسونا، تورس به عنوان یکی از بازیکنان این تیم از هتل و اتوبوس تیم به ورزشگاه می رود و حتی مدال طلا یا نقره فینال را دریافت می کند.

هافبک اسپانیایی خوشحالی خود را از اتفاقی که این هفته در سویا در انتظار اوست پنهان نمی کند. اگرچه او دیگر پیراهن اوساسونا را نمی پوشد، اما می تواند تمام اتفاقاتی که در فینال با اوساسونا رخ می دهد را پشت سر بگذارد.

تورس در این خصوص گفت: باشگاه به من گفت که شرایط باید طوری باشد که انگار بخشی از تیم هستم. من از هتل با اتوبوس سفر خواهم کرد و همچنین در رختکن خواهم بود. من آن را از درون تجربه خواهم کرد، انگار هنوز آنجا هستم.

عجیب اینکه تورس با وجود انجام تنها دو بازی کوپا دل ری قبل از انتقال به فولاد، همچنان با سه پاس گل بهترین پاسور این رقابت ها است.

هافبک فولاد گفت: من در حال حاضر در اولین پاس گل هستم، داستان عجیبی است. احساس می کنم بخشی از این فینال هستم. اما اتفاق بعدی پیچیده تر بود.

تورس همچنین در مورد ارزیابی خود از دیدار با رئال مادرید احتمال برد را رد نکرد و افزود: نمی دانم قلبم به من می گوید یا ذهنم، اما احساس بسیار خوبی دارم. آسان نخواهد بود. اوساسونا در این فینال خیلی خوب کار می کند.

هافبک فولاد درباره شرایط ایران و تیم فولاد گفت: این مکان ارزش دانستن دارد، هرچند آمدن بدون خانواده کار را برایم سخت کرد اما شهر محل خوبی برای زندگی است. غذا و مردم بسیار خوب و در کل تجربه خوبی است

دیدگاهتان را بنویسید