ما به خاطر مسی قهرمان کوپا آمریکا شدیم

دارم دنبالت میگردم

تیم ملی آرژانتین بالاخره پس از سال ها تابستان امسال قهرمان کوپا آمریکا شد تا تنها جای خالی پنجره لیونل مسی را پر کند.

هرمان پزیا، مدافع رئال بتیس به TNT Sport گفت: «نمی‌دانم واقعاً هنوز می‌دانیم چه افتخاری کسب کرده‌ایم یا نه. گاهی اوقات با چند هم تیمی صحبت می کنیم که این را به ما یادآوری می کنند و من کمی به آن فکر می کنم و احساس می کنم کار بزرگی انجام دادیم. “این برای من بیش از یک رویا بود.”

وی افزود: قهرمانی در کوپا آمریکا به ما این اعتماد به نفس را داد که در رقابت های آینده قوی باشیم. جام را بردم و چشمانمان را به موفقیت های دیگر باز کردم و حالا رقبا می دانند که باید بیشتر از قبل مراقب ما باشند. ما از رویارویی با یک قدرت اروپایی استقبال می کنیم، اما این مسیر ما را تغییر نخواهد داد.

پتزیا در مورد نقش مسی در این عنوان گفت: یکی از دلایل کسب این عنوان به خاطر لئو بود. آنها متوجه نشدند که او در سطح ملی چه کرده است و این قهرمانی او بود که تلاش زیادی برای تیم ملی انجام داد.

او به لالیگا بدون مسی گفت: “ترک مسی یک باخت بزرگ برای لالیگا است زیرا همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و ممکن است بسیاری علاقه خود را به لیگ از دست بدهند.” بیشتر تماشاگران بازی های لالیگا و بارسلونا را به خاطر او دیدند. جدایی او تاثیر زیادی دارد، اما این مسابقات همچنان در بالاترین سطح دنبال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید