هدف ما در هانگژو بلندتر بودن از جاکارتا است/ کمیته ملی المپیک مستقل نیست. راننده کاروان عوض نمی شود

ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782286

رشته های ارسال شده به هانگژو به سه دسته تقسیم شدند

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: هدف ما در هانگژو این است که بیشتر بدرخشیم و از جاکارتا بلندتر باشیم.

به گزارش خبرنگار شبکه ورزش راه دانا ؛ اولین جلسه ستاد هماهنگی کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو از ساعت 10 امروز در سالن جلسات کمیته ملی المپیک با حضور سید رضا صالحی امیری رئیس جمهور کیکاووس سعیدی آغاز می شود. سید نصرالله سجادی مشاور پیمان فهری رئیس‌جمهور، طاهره طاهریان رئیس مرکز مانیتورینگ تیم‌های ملی، معاون کاروان و مهدی علی‌نژاد معاون توسعه قهرمانی و ورزش‌های حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

رضا صالحی امیری در پایان این نشست در جمع خبرنگاران گفت: در این 9 ماه زمان کمی تا رویداد هانگجو داریم، تاکنون در بازی های المپیک شرکت کرده ایم و ستاد بازی های آسیایی بعد از توکیو را رویدادی کرده ایم. که امروز رسما با اعضا تشکیل شد.» در بحث جمع بندی، سیاست های اجرایی مشترک مشخص شد و تمرکز مقام معظم رهبری بر اعزام کاروان باکیفیت بود که قطعاً در حال انجام است. استقرار بهتر بانوان و ستاد فرهنگی در کنار آن خواهیم داشت. ستاد قهرمانی. در نظر داریم فرهنگ ایرانی را در چین گسترش دهیم تا به برخی از اهداف عالی این ورزش دست یابیم.

وی با اشاره به بحث لباس کاروان ها گفت: یکی از بحث های اصلی بحث پوشاک بود که رئیس کاروان با نظر کارشناسان مربوطه سیاست های طراحی لباس را تدوین می کند و سپس مراحل فراخوان را داریم. ما باید یک سری فعالیت ها را به موازات هم انجام دهیم.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره رشته های اعزامی به هانگجو گفت: رشته ها به سه دسته تقسیم شدند. هیئت های نهایی، شانس مدال و رشته هایی که شانسی برای مدال ندارند. این گروه بندی در جلسات آتی نهایی خواهد شد. ما تلاش می کنیم در هانگژو بیشتر از جاکارتا بدرخشیم. هدف ما در هانگژو بالاتر از دوره قبل است و باید از کانال کمیته ملی المپیک و هدایت کاروان رصد شود. چندین کمیسیون زیر نظر راننده کاروان تشکیل شده است تا کار به خوبی نظارت شود.

وی افزود: نتایج کلی جلسات به ستاد عالی تقدیم و تصمیم نهایی اعلام می شود. روند ما به دلیل محدودیت زمانی فشرده بود، اما مسیر ما بر اساس تجربه قبلی هموار شد. یکی از تصمیمات امروز مطرح شدن نام و شعار کاروان ورزشی ایران بود. باید دارای ویژگی هایی به بلندای نام ایران، سیمای یک ایران بزرگ و شامل افتخارات فرهنگی و ملی باشد.

صالحی امیری با اشاره به انتخاب سرپرست کاروان افزود: کمیته ملی المپیک مستقل نیست و اساسنامه داریم. این وظیفه را به ما داد که حداقل یک سال قبل سرپرست کاروان بازی های آسیایی را تعیین کنیم. وقتی راننده کاروان منصوب می شود، مسئولیت به وجود می آید و چیزی تغییر نمی کند. جلسات هفتگی را برنامه ریزی کرده ایم و راننده کاروان به عنوان سخنران با رسانه ها تماس خواهد گرفت. هیچکس جز پیمان فهری به بحث های کاروان رسانه ای پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید