هزینه اجاره آپارتمان در خانی آباد نو چقدر است؟

هزینه اجاره آپارتمان در خانی آباد نو چقدر است؟

رهن کامل آپارتمان دو اتاقه در هانی آباد 400 میلیون اعلام می شود. صاحب آپارتمان سه خوابه این قیمت را یک میلیارد و 150 میلیون برآورد کرده است

اجاره آپارتمان در خانی آباد نو واقع در منطقه 19 مانند بسیاری از مناطق جنوبی پایتخت یکی از ارزان ترین گزینه ها برای مستاجران ساکن تهران است. البته اکنون که به فصل تابستان و اوج اجاره‌نشینی رسیده‌ایم، در این منطقه مالکانی که نمی‌خواهند ماهانه اجاره بها دریافت کنند و در عوض پول بیشتری به نام رهن کامل بگیرند، 400 میلیون و 500 میلیون دریافت می‌کنند. ماژول های یک خوابه اگر آخرین آگهی های منتشر شده تحت عنوان اجاره آپارتمان در خانی آباد نو را ملاک قرار دهیم، این قیمت برای آپارتمان های دو خوابه به مرز یک میلیارد رسیده است و صاحبخانه ها می توانند بیش از یک میلیارد رهن کامل دریافت کنند. خانه های سه خوابه

اجاره آپارتمان خانی آباد جدید; آپارتمان های یک خوابه

به گزارش فرارو، مالک یک آپارتمان 60 متری در هانی آباد مبلغ ودیعه و اجاره ماهانه را به ترتیب 200 میلیون تومان و 6 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد. آپارتمان در طبقه سوم قرار دارد که عیب اصلی آن نبود آسانسور است وگرنه از امکانات رفاهی آن پارکینگ و انباری می باشد. در همین منطقه یک بلوک 60 متری دیگر وجود دارد که صاحب این یکی پول بیشتری برای ودیعه می گیرد و به جای آن نمی خواهد اجاره دریافت کند.

یک آپارتمان 60 متری در خانی آباد جدید در حالی استیجاری است که صاحبخانه مبلغ 420 میلیون تومان ودیعه پله اول دریافت می کند و اجاره ماهانه آن را 500 هزار تومان تعیین کرده است. تبدیل ترجیحی رهن و اجاره به مستاجر این امکان را می دهد که به جای 420 میلیون، 200 میلیون ودیعه به موجر پرداخت کند و در عوض اجاره ماهانه به هفت میلیون و 100 هزار تومان افزایش می یابد.

آپارتمان در طبقه اول است اما بدون آسانسور اجاره داده می شود و پارکینگ در ساختمان وجود ندارد. از طرفی 17 سال از ساخت بنا می گذرد و وجود انبار را باید تنها گزینه آن دانست. یکی دیگر از آپارتمان های 75 متری یک خوابه در میان لیست آپارتمان های اجاره ای در هانی آباد قابل مشاهده است.

مبلغ ودیعه برای این یکی 400 میلیون تومان است و موجر انتظار دارد مستاجر ماهانه 1 میلیون اجاره بها بدهد. هیچ گزینه تبدیل رهن و اجاره در این فایل قابل مشاهده نیست و با وجود اینکه آپارتمان در طبقه دوم است، فاقد آسانسور می باشد. در عوض، برای یافتن مستاجر برای خانه خود، مالک مواردی مانند پارکینگ خصوصی و نزدیکی ملک به پارک، درمانگاه و خیابان بزرگ را در آگهی ذکر کرده است.

اجاره آپارتمان خانی آباد جدید; دو خوابه

آپارتمان 110 متری دو خوابه جز جدیدترین آگهی های اجاره آپارتمان هانی آباد می باشد. مالک تمایلی به دریافت اجاره ماهانه ندارد، در عوض مبلغ سپرده سهم دقیقا یک میلیارد تومان است. باید آسانسور و پارکینگ را از مهم ترین ویژگی های این آپارتمان در نظر بگیریم که نوساز است و مالک گفته در پایان معامله تخفیف می دهد. در خانی آباد جدید آگهی های زیادی از این مدل وجود دارد و تعداد قابل توجهی از صاحبخانه ها حاضرند آپارتمان های دو خوابه در خانی آباد جدید را با پیش پرداخت ۷۰۰ تا یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون اجاره کنند.

صاحب یک آپارتمان 82 متری در هانی آباد از ودیعه 150 میلیون تومانی خبر داد و منتظر مستاجری است که بتواند ماهیانه هفت میلیون تومان بپردازد. سایت پیشنهادی ما پارکینگ یا انباری ندارد و باید آسانسور را تنها امکانات آن در نظر بگیریم.

اجاره آپارتمان خانی آباد جدید; آپارتمان سه خوابه

اجاره آپارتمان 140 متری در خانی آباد جدید نیازمند یک میلیارد و 250 میلیون دلار پیش پرداخت است. آپارتمانی که از آن صحبت می کنیم دارای سه اتاق خوب است و از این نظر می تواند برای خانواده های پرجمعیت مناسب باشد. از طرفی صاحبخانه اجاره بهای ماهانه را رایگان نوشته است و پارکینگ و آسانسور از مهمترین امکانات این واحد است.

آپارتمان سه خوابه 125 متری یکی دیگر از مدل های این آپشن است. مالک تمایلی به دریافت اجاره ماهانه ندارد اما 770 میلیون تومان پیش پرداخت می خواهد و اجازه تبدیل ودیعه و اجاره بها را نمی دهد. آپارتمان سه اتاقه دیگری به متراژ 128 متر در بین آگهی ها دیده می شود. فردی که به این خانه برای اجاره در خانی آباد نو نگاه می کند نیاز به واگذاری 1 میلیارد به صاحبخانه به عنوان ودیعه دارد و در ازای آن نیازی به پرداخت اجاره ماهانه ندارد. مالک دیگری آپارتمان 120 متری سه خوابه خود را اجاره داده است. این یکی هفت سال پیش ساخته شده و سپرده آن دقیقا یک میلیارد است. از طرفی اجاره ماهانه این آپارتمان رایگان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید