هشدار بزرگ به جواد نکونام در آستانه دیدار پرسپولیس

هشدار بزرگ به جواد نکونام در آستانه دیدار پرسپولیس

نکونام دربی را با پیراهن آبی تجربه کرد. حالا بعد از سال ها این بار به عنوان سرمربی نیمکت استقلال دربی بزرگ پایتخت را تجربه خواهد کرد. نکونام به خوبی می داند که دربی با تمام دیدارها و تقابل های قبلی اش – که با آن در تیم های دیگر مقابل پرسپولیس قرار گرفته و بارها توانسته حریف را متوقف کند – متفاوت است.

نکونام به خوبی می داند که به خصوص این دربی و نتیجه آن می تواند محبوبیت او را افزایش دهد و چگونه ناکامی و شکست در آن می تواند او را روی تشک از تخت بیاندازد. نکونام به خوبی می داند که دربی و نتیجه آن چقدر برای هواداران آبی و شاگردانش مهم است، پیروزی دربی چقدر می تواند الهام بخش باشد و پر از تشویق های بی پایانی باشد که او را در طول سالیان تجربه کرده است. نکونام به خوبی می داند که تیمی که چند فصل نیمکت نشین بوده نتوانسته دربی را برد و دو شکست متوالی بهار امسال چقدر برای تیمش و هواداران آبی ها غم انگیز و دردناک بوده است.

نکونام به خوبی می داند که این دربی سخت ترین بازی فصل برای او خواهد بود، انتظارات و انتظاراتی که هواداران از او و تیمش برای نتیجه گیری در این بازی دارند، حتی از انتظار و انتظار پیروزی در این بازی بیشتر است. قهرمانی. این جمله معروف علی پروین را فراموش نمی کنیم که «بردن دو دربی در یک فصل باعث قهرمانی می شود.» چه خوب که جواد نکونام قبل از شروع دربی این توصیه را به بازیکنانش کرد.