هشدار به یحیی و ساپینتو؛ سپاهان و مورایس به جام قهرمانی حمله کردند

هشدار به یحیی و ساپینتو؛  سپاهان و مورایس به جام قهرمانی حمله کردند

عصر دیروز و در آخرین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر، سپاهان لیدر لیگ در دربی اصفهان در دیداری جذاب که با یک گل از ذوب آهن عقب بود با نتیجه 2 بر یک به بازی برگشت. ، برای گرفتن یکی از سه امتیاز مهم این مسابقه. فصل را نام خود قرار دهید.

این تیم که قبل از شروع مسابقات این هفته به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار داشت، با توجه به شکست پرسپولیس در این هفته، سه امتیاز قابل توجه را تا این لحظه به تنهایی و در صدر جدول کسب کرده است. جدول لیگ با 42 امتیاز 3 امتیازی سپاهان در حالی رقم خورد که دیگر تیم سرشناس تهرانی استقلال با کسب 39 امتیاز به صدر جدول رسید. شاگردان ژوزه مورایس در دربی اصفهان پیروز شدند که مطمئنا نمی توان آن را به شانس بست.

سپاهان این روزها بدون شک به جذاب ترین تیم لیگ برتر تبدیل شده و در فرم بی نقص، شش برد متوالی کسب کرده است. کسب 18 امتیاز با روند صعودی باعث شد که آنها روی کاغذ بهترین شانس برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل باشند. آخرین شکست سپاهان در لیگ برتر ایران در هفته چهاردهم این رقابت ها بود که با یک گل مغلوب پیکان شد. از آن زمان تاکنون مورایس مس کرمان، استقلال، نساجی، گلگر، فولد و ذوب آچان فداکاری کرده اند.

در این شرایط، خوب است که سپاهان بدون توجه به موقعیت و قدرت، روندی ثابت در برابر تیم های لیگ برتری کسب کرده است. در همین بازه زمانی سه رقیب قدرتمند استقلال، گل گهر و فولاد را شکست دادند تا مشخص شود صعود این تیم به لیگ برتر ایران اتفاقی نیست. این تیم در همین بازه زمانی 12 گل و 18 امتیاز به ثمر رساند و این تیم تاکنون با 31 گل بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد. نتایج این روزهای سپاهان مسئولان این تیم را راضی کرد که خوزه مورایز پرتغالی زمانی نتوانست نتایج خوبی در اصفهان کسب کند و حتی شایعه تعویض او نیز به گوش می رسید. موردی تاکنون تکذیب شده بود که این تیم اصفهانی تاوان افکار برتر خوزه مورایس را پرداخت کرده است.

سپاهان در حال حاضر به عنوان صدرنشین از تعطیلات دو هفته‌ای لیگ استقبال می‌کند و دو بازی در این مدت باقی مانده است. آنها ابتدا در دیداری تدارکاتی که صحبت زیادی درباره آن نشده است به مصاف تیم زنیت می روند و سپس در دیداری حساس و سرنوشت ساز برای جام حذفی میزبان پرسپولیس خواهند بود. از آنجایی که رقابت این دو تیم در لیگ جدی ترین رقابت برای راه قهرمانی است، پیش بینی می شود رویارویی حساس این دو تیم تماشایی تر از همیشه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید