ترس مشترک یحیی، مورایس و ساپینتو

پرسپولیس چه ترسی دارد؟

گل گهر در فرم خوبی نیست و از 5 بازی قبلی خود تنها یک برد کسب کرده است. با این حال قرمزها به هیچ وجه حق لغزش ندارند و کوچکترین شلختگی می تواند به قیمت قهرمانی آنها تمام شود. هیچ چیز بدتر از این نیست که به جام نزدیک شوید، به عنوان اولین مدعی برنده شدن آن معرفی شوید و سپس ناگهان رویاهای خود را بر باد رفته ببینید. پرسپولیس باید مراقب باشد که این اتفاق برای آنها نیفتد. بدیهی است آنچه قرمزها را برای بازی امروز نگران می کند عملکرد نیمه دوم آنها مقابل گلگر در جام حذفی است. در دیداری که همین 2 هفته پیش برگزار شد، قرمزها 2 نیمه کاملا متفاوت را تجربه کردند. در 45 دقیقه اول خوش درخشیدند و 2 گل زدند اما در 45 دقیقه دوم دفاع شلخته بازی کردند و گل بدی دریافت کردند. اگر بازی دقایقی بیشتر می گذشت، نمی توانست گل تساوی را برای پرسپولیس به ثمر برساند. اگر بازی فردا نیز به همین روال پیش برود، شاید سرخ ها خوشحال و سربلند زمین را ترک نکنند. یادمان باشد که فشار خاصی روی دروازه بان نیست و این تیم راحت تر از پرسپولیس بازی می کند.

ترس مشترک یحیی، مورایس و ساپینتو

سپاهان چه ترسی دارد؟

روی کاغذ بازی دارت به دلایل مختلف برای سپاهان چندان سخت نیست. تیم حریف با 11 گل زده در 28 بازی بدترین خط حمله فصل جاری را دارد و شاید این رکورد قابلیت جهانی شدن را داشته باشد! به لطف تیم های بدتری که در این فصل وجود داشته اند، بقای خود را در لیگ برتر تضمین کرده اند و چندان نگران این موضوع نیستند. علاوه بر همه اینها پیکان هفته گذشته در مصاف فرسایشی مقابل پرسپولیس قرار گرفت و 3 بازیکن اصلی خود را از دست داد. با این حال سپاهان باید نگران تکرار نشدن سناریوی دیدار با ملوان باشد. برای تیمی مثل پیکان که در این فصل به دستاورد خاصی نرسیده و چارچوب های مهمی ایجاد نکرده است، راه میانبر نجات، تغییر معادلات قهرمانی است. می توانند یقه سپاهان را در اصفهان بگیرند و به اندازه کافی دیده شوند. این انگیزه ای بود که ملوان را به نمایش شجاعانه در اصفهان سوق داد. این انگیزه می تواند به عنوان یک نیروی محرکه برای جوانان پیکان عمل کند.

ترس مشترک یحیی، مورایس و ساپینتو

استقلال چه ترسی دارد؟

اولین ترس از استقلال باید از خود فرد باشد. چرا اینقدر زود بعد از دربی تسلیم شد و امید و انگیزه را از دست داد. اگر آبی ها مثل بازی نفت آبادان مقابل مسرفسنجان باشند، بعید نیست که کاملا از کورس قهرمانی خارج شوند و هفته آخر برایشان تشریفاتی باشد. استقلالی ها در قدم بعدی باید به یاد داشته باشند که مس در خانه تیمی بسیار خسیس و سرسخت است. شاگردان محمد ربیعی در این فصل تنها یک باخت مقابل پرسپولیس در سیرجان داشته اند و آن هم در شرایطی بسیار جنجالی. علاوه بر این، آنها تنها 3 گل از 3 تیم در خانه دریافت کرده اند و در مقابل 11 حریف دیگر دروازه خود را بسته نگه داشته اند. اگر استقلال دوازدهمین میهمان ناموفق باشد، باید رسما با جام خداحافظی کند.

ترس مشترک یحیی، مورایس و ساپینتو

دیدگاهتان را بنویسید