هشدار جدی به یحیی رزماری نباید اسیر مرزها شود

هشدار جدی به یحیی  رزماری نباید اسیر مرزها شود

ابراهیم اسدی، کاپیتان سابق پرسپولیس در این خصوص به خبر اسپورتحی گفت: به نظر می رسد یحیی گل محمدی در پرسپولیس کمی تنها است. به هر حال او حمید مطهری، داود فنایی و مظاهر رحیم پور سه دستیار وفادار و همیشگی خود را به دلایل مختلف از دست داد و حالا کمی تنها شده است.

وی ادامه داد: من مصاحبه آقای یحیی را کامل خوانده ام. او نباید کنار گذاشته شود، اما او همچنان مشکلاتی دارد. پرسپولیس در حال حاضر به دنبال یک مهاجم است. می خواهم مثالی بزنم و آن این است که یک شیر برای شکار به دندان نیاز دارد و یک تیم برای گلزنی به شش مهاجم نیاز دارد. نمی دانم چرا پرسپولیس برای خرید مهاجم خارجی مردد است و شاید سرمربی احساس می کند که به آقای درویش دستور داده شده که خریدهایش را متوقف کند.

گلزن پرسپولیس همچنین اضافه کرد: من هم انبوهی از شایعات درباره دستور توقف خرید پرسپولیس پس از کسب 6 ستاره از بالا شنیدم، اما باورش سخت است. شاید دلیل ناراحتی آقای گل محمدی به همین دلیل باشد و او احساس می کند که عمدا مهاجم برزیلی مورد نظر او را نمی خرند.

اسدی تاکید کرد: البته یک بار دیگر می گویم بهتر است آقای یحیی وارد حاشیه نشود. پرسپولیس خریدهای خوبی انجام داد که باعث خوشحالی هواداران شد. قبل از شروع لیگ نباید حرف های دلسرد کننده و حاشیه ای زد. این تیم برای موفقیت نیاز به آرامش دارد. از سوی دیگر اینکه گفته می شود اخراج داوود فنایی و مظاهر رحیم پور به دلیل فضای مجازی بوده، درست نیست. اعتراف تلخی که نشان می دهد آقای گل محمدی یا باشگاه پرسپولیس دو مربی خود را به دلیل فضای مجازی محروم کرده اند. ما پرسپولیسی ها در فصل گذشته دچار برخی مسائل حاشیه ای شدیم و حالا انتظار داریم تیم عزیزمان در آرامش به کار خود ادامه دهد.

وی با اشاره به قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم یادآور شد: پرسپولیس 5 سال متوالی قهرمان لیگ برتر شد و رکوردی تاریخی در تاریخ فوتبال ایران از خود به جای گذاشت. رکوردی که شاید در لیگ برتر و نایب قهرمان فصل گذشته ما تکرار نشود، شاید نتیجه بدی نباشد اما قهرمانی استقلال برای هواداران ما قابل هضم نبود. البته این طبیعی است و هواداران استقلال هم از قهرمانی پرسپولیس برای 5 سال متوالی دلخور بودند. اگر تیم دیگری قهرمان می شد شاید اینقدر به مدیریت، کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس فشار نمی آمد چون به هر حال نایب قهرمان بودند اما قهرمانی استقلال کار را سخت کرد.

اسدی در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون هواداران پرسپولیس به چیزی کمتر از یک قهرمانی راضی نیستند. این تیم مهاجم و گلزن شش ضربه ای می خواهد. ما پرسپولیسی ها از آقای درویش تقاضا داریم هرچه سریعتر اقدامات لازم را برای پایان دادن به شایعات در مورد دخالت وزارت ورزش و توقف خرید پرسپولیس انجام دهند. این یک طرف ماجرا است و طرف دیگر صبر یحیی گل محمدی که ذاتاً مرد صبوری است اما نمی دانم چرا در یک سال اخیر کمی تغییر کرده است. او مربی باتجربه ای است که دو قهرمانی پیاپی با پرسپولیس در لیگ برتر کسب کرد و فصل گذشته نایب قهرمان شد. همین یحیی گل محمدی با پرسپولیس نایب قهرمان آسیا شد و می تواند دوباره آن خاطرات خوش و قهرمانی را تکرار کند. امیدوارم باشگاه دغدغه سرمربی پرسپولیس را برطرف کند تا خیال ما پرسپولیسی ها برای قهرمانی راحت شود.

دیدگاهتان را بنویسید