فرشاد پای به یحیی هشدار داد: حرکت بازیکن پرسپولیس نباید تکرار شود!

فرشاد پای به یحیی هشدار داد: حرکت بازیکن پرسپولیس نباید تکرار شود!

این در حالی است که پرسپولیس 2 بر صفر پیکان را برد که در دقیقه 32 با اخراج امید عالیشاه به 10 رسید. با این حال شاگردان یحیی گل محمدی با ارائه عملکردی مثبت بر چالش 10 شدنش فائق آمدند.

از این نظر خواندن دیدگاه فرشاد پای خالی از لطف نیست.

فکر می کردی پرسپولیس در بازی با پیکان 10 نفره باشد؟

تصاویر تاخیری تلویزیونی نشان می داد که اخراج امید آلیشیا موجه بوده است. شاید انگیزه بیش از حد امید باعث شد او این مسابقه را ترک کند و به اشتباه به بازیکن پیکان ضربه بزند که …

بعد از آن به برد پرسپولیس خوشبین بودی؟

پرسپولیس ثابت کرد که «خواستن توانستن است». پرسپولیس توسط حامد پاکدل به گل رسید و از پیکان پیشی گرفت. خیلی ها فکر می کردند که امکان برابری وجود دارد، اما بچه ها غیرت داشتند و برای این پیروزی تا پای جان مبارزه کردند. این پیروزی را باید به مربیان و بازیکنان پرسپولیس تبریک گفت.

پیکان هم با بازی پیکان استقلال فرق داشت. موافقید؟

تفاوت در عملکرد و نحوه بازی پرسپولیس وجود داشت. پیکان که همان پیکان بود اما فکر می کنم بچه های پرسپولیس از ابتدا بازی را با قدرت شروع کردند اما ده نفره بردن می تواند نقطه عطفی برای تیم یحیی گل محمدی باشد.

چگونه

معمولا بعد از 10 بازیکن تیم ها سعی می کنند بازی را ببندند و به ضد حملات فکر کنند اما پرسپولیس هم منطقی بازی می کند و هم دفاعی. پرسپولیسی ها می دانستند که دفاع مطلق خطرناک است به همین دلیل 10 نفره بازی کردند تا پیروز شوند.

و گل زد.

وقتی یک بازیکن کمتر دارید، یکی از راه های رسیدن به هدف می تواند ضربات آزاد باشد. این اتفاق هم خدا را شکر کرد که علی نعمتی گل زد و خیال هواداران را راحت کرد.

پرسپولیس 10 نفره برخلاف دیدارهای گذشته گلی دریافت نکرد. در این مورد صحبت نکنیم؟

به نظر من سیدجلال حسینی حتی در 40 سالگی هم بازیکن مهمی در تیم است. بازگشت او به ترکیب اصلی کمک زیادی به پرسپولیس کرد. سید جلال نه تنها با ذکاوت و جانمایی صحیح خود چندین بار توپ های حریف را دفع کرد، بلکه به عنوان یک لیدر و کاپیتان نیز به خوبی کار کرد. این سیدجلال در دفاع از لیدر بزرگ است و با این سن همچنان بهترین مدافع پرسپولیس است.

به جز سیدجلال حسینی، کدام بازیکن عملکرد پرسپولیس نظر شما را جلب کرد؟

رامین رضایان هم فوق العاده بود. پاس های خوبی داشت و شاید اگر هم تیمی هایش دقت بیشتری می کردند شاید گل های بیشتری می زدند. او با این روند می تواند نقش مهمی در موفقیت پرسپولیس در دیدارهای بعدی داشته باشد.

بازگشت حامد لاک چقدر به تیم کمک کرد؟

حامد لاک گلر معروف است و قبلا تجربه دارد. شاید به هر حال اشتباه کرده باشد اما در نهایت بخشیده شد و برگشت. حضور شانس در دروازه به دفاع پرسپولیس اعتماد بیشتری می دهد اما توصیه من به او این است که وقت تلف نکند. پرسپولیس تیم بزرگی است و نیازی به اتلاف وقت برای این تیم نیست. به همین دلیل حامد لاک یک کارت زرد گرفت و سه کارته شد. حالا اگر مقابل ذوب آهن کارت زرد بگیرد از بازی با سپاهان محروم می شود. او دیگر نباید برای تیم پرسپولیس وقت تلف کند.

عملکرد مهاجمان پرسپولیس را در این دیدار چگونه دیدید؟

حامد پاکدل گل خوبی زد. او انگیزه نشان داد اما به دلیل مصدومیت تعویض شد اما شیرزد تمیرف به راحتی موقعیت های خوبی را از دست داد. البته مهدی عبدی هفته گذشته به دلیل اتفاقات حاشیه ای نیمکت نشین بود، اما به نظر من زوج او و حامد پاکدل از زوج پاکدل و تمیروف مسمومتر هستند. البته در نهایت تصمیم با سرمربی است و باید به نظر یحیی گل محمدی احترام گذاشت.

این برد فاصله پرسپولیس و استقلال را به 4 رساند، فکر می کنید این اختلاف کی جبران می شود یا پرسپولیس کی می تواند جشن قهرمانی بگیرد؟

پرسپولیس نباید زیاد به استقلال توجه کند. تیم یحیی فقط باید در 5 بازی باقی مانده پیروز شود و بعد از آن مطمئن باشید قهرمانی در راه است. استقلال تیم خوبی است اما بازی های سختی با فولاد، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک داریم و می توان به از دست دادن امتیاز امیدوار بود. البته به شرطی که پرسپولیس هم برد.

دیدگاهتان را بنویسید