هشدار به 2 بازیکن پرسپولیس: اگر این اتفاق تکرار شود هر دو بازیکن را کنار می گذارم

هشدار به 2 بازیکن پرسپولیس: اگر این اتفاق تکرار شود هر دو بازیکن را کنار می گذارم

پاکو خمس در نشست خبری پیش از دیدار تراکتورسازی و پیکان گفت: ما نتیجه دیگری جز برد نمی خواهیم و هدفمان مقابل پیکان ارائه بازی مالکیت و هجومی است.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد با یک مهاجم به بازی ادامه دهد، گفت: چون منچسترسیتی، بارسلونا و لیورپول همین کار را نمی‌کنند.

وی در مورد پنالتی گیران این تیم خاطرنشان کرد: اینکه دو مهاجم در آستانه آقای گل شدن در تیم ما هستند نشان از پتانسیل بالای تیم دارد و این رقابت باید رقابت سالمی باشد وگرنه دلم برای هر دو بازیکن تنگ می شود چون گل. تیم ما در حال پیشرفت است. اولین پنالتی بانوان تراکتورسازی به بازیکنی می رسد که از پنالتی هفته گذشته (رضا اسدی) گلزنی کرد.

وی در خصوص نیمکت نشینی خامس گومز نیز گفت: کسانی که آماده بازی هستند در ترکیب قرار می گیرند اما نمی توان 22 بازیکن را در زمین گذاشت و هرکس برای تیم خوب باشد در ترکیب قرار می گیرد. جیمی گومز کمتر بازی می کند و زمانی که صلاح بدانم این بازیکن را بازی خواهم کرد و البته شاید برای اثبات خودش بازی به او نداده باشم.

خمس در پاسخ به این سوال که آیا نگران تنبیه های متعدد پیکان هستید یا خیر؟ وی تصریح کرد: فکر می کنم شما منفی نگاه می کنید و نکات مثبت زیادی در تیم وجود دارد و خاطرات فصل گذشته را به یاد بیاورید که تراکتور چقدر نسبت به سال قبل پیشرفت کرده است.

وی در مورد گل هفته گذشته مقابل ملوان ادامه داد: تیم ها به نوعی گل می خورند و این اتفاق برای ما هم افتاد، در تراکتورسازی نکات مثبت زیادی وجود دارد و به نظرم اشتباهات طبیعی است و امکانات در فوتبال بی پایان است.

هیومز در پاسخ به این سوال که به عنوان سرمربی اسپانیا در مورد توپ های لیگ برتر چه نظری دارید؟ نکته: توپ های لیگ برتر می توانند بهتر از این باشند و توپ های با کیفیت بهتر در بازار رایج است.

سرمربی تراکتورسازی در پایان خاطرنشان کرد: بدون مصدوم به مصاف پیکان خواهیم رفت.

دیدگاهتان را بنویسید