دست باشگاه را برای ادامه همکاری باز می گذارم و هیچ غرامتی نمی خواهم. جواب نمیدم!


ساعت: 08:14
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839416

اجازه نداشتیم بازیکنان عزیز را ببریم اما استقلال موفق شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اجازه ندادند بازیکنان عزیز بگیریم اما باشگاه استقلال تمام امور را در فدراسیون، داوری و سایر بخش ها مدیریت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره ناکامی این تیم گفت: هواداران پرسپولیس عادت به قهرمان نشدن ندارند و حالا باید از همه عذرخواهی کنم. من مسئول نتایج هستم، زیرا تصمیمات مربی به نتایج مربوط می شود و بنابراین مسئولیت کاستی ها را بر عهده می گیرم و از همه هواداران عذرخواهی می کنم. برای کسب ششمین قهرمانی سنگ‌های زیادی وجود داشت و مشکلاتی عجیب و غیرقابل باور، بیشتر اتفاقات فوتبالی و غیرفوتبالی برای پرسپولیس رخ داد. ما در این 9 ماه سه مدیر عامل را عوض کردیم و هر سه واقعاً زحمت کشیدند، اما آن شغل اصلاً کافی نبود.

وی ادامه داد: منظورم حرف آقای شکوری است که می گفت اجازه ندادند بازیکنان عزیز را ببریم، این مشکل فقط برای ما وجود داشت. باشگاه استقلال تمام مسائل را در فدراسیون، داوری و سایر بخش ها مدیریت کرد و باید به استقلال تبریک گفت و فکر می کنم کارهای مهمی در این بخش انجام شد اما کادرفنی و بازیکنان هم زحمت کشیدند، این کارها در تیم ما انجام نشد. . من بهانه ای نیستم اما در این فصل مشکلات زیادی برای تیم وجود داشت.

گل محمدی در مورد از دست دادن بازیکنان گفت: در این دو سالی که من اینجا هستم، 8 یا 9 بازیکن را در تیم های ملی یا در سطح ملی از دست داده ایم. این برای تیم ما سخت است، زیرا مشکلات مالی و عناصری دارد که نتوانیم بازیکنان را به خدمت بگیریم.” سه مدیر اجرایی بهتر می توانند به تیم کمک کنند.

وی در خصوص تصمیم خود برای فصل آینده گفت: ماندن یا نبودن من مهم نیست، مهم این است که پرسپولیس همیشه قهرمان باشد و نبازد. شایعاتی از من شنیده می شد که می گفتند یحیی غرامت می خواهد و فضایی ایجاد کرده اند که ذهن هواداران را خراب می کند، می خواهند از بدشانسی هواداران سوء استفاده کنند و باید هوشیارتر باشند. من 2 سال دیگر قرارداد دارم و هرگز نخواستم برای گرفتن پول آن 2 سال غرامت بروم. این مشکلاتی که الان وجود دارد ناشی از عدم مدیریت مربیان قبلی است. من 3 بازی دیگر در این لیگ دارم و تمرکزم روی آن بازی ها است و باشگاه باید تصمیم بگیرد که می خواهد با من ادامه دهد یا نه.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک ساعت به نفع آقای درویش بودم و دست ایشان را برای تغییرات احتمالی باز گذاشتم و می خواستم روی 3 بازی اخیر تا اینجای کار تمرکز کنم. باشگاه حق دارد پس از پایان لیگ در مورد فصل آینده تصمیم بگیرد. باید از کادر فنی و بازیکنان مشتاق خود که در هر شرایطی کار می کنند تشکر کنیم. حرف ها و حکایت هایی درباره شات های من بود، اما همه آنها را می شناسید، حاشیه هایی که در فضای مجازی مسموم ایجاد می کنند، زاییده ذهن افراد بیمار است و من برایشان متاسفم.

وی در خصوص برکناری خود گفت: حضور مربی در زمین و پخش صحبت های فنی بسیار مهم است. من 3 بازی گیر افتاده ام اما متاسفم که هیچ اقدامی برای کاهش حذف من انجام نشده است، ممکن است وقت نداشته باشند اما ما شاکی هستیم چون باشگاه در این مدت اقدامی نکرده است. ما در پایان فصل هستیم و اگر بخواهم در مورد این مسائل صحبت کنم، برخی می گویند این بهانه است. می توانم درباره اتفاقات امسال کتابی بنویسم. وقتی مربی تیم بزرگ پرسپولیس می شوید و در شرایطی قرار می گیرید که نمی توانید حق خود را از فوتبال بگیرید، عصبانی می شوید.

گل محمدی در این خصوص تاکید کرد: این اتفاق یکی دو بار در این فصل رخ داده است، یک بار در دربی و حتی تصمیم گرفتم استعفا بدهم. من خودم را بخشیدم چون وقتی صحبت از استعفا می شود آینده مربیگری عوض می شود اما برای حل مشکلات به اسم بازیکن یابی این کار را کردم، گوش نکردم و فقط برای هواداران برگشتم چون دور هم جمع شده بودند. . من خودم را فدا کردم چون پرسپولیس فقط برای من مهم بود. اگر کسی بی احترامی کرد عذرخواهی می کنم، اما اتفاقی که افتاده برای این است که تیمامم آسیب نبیند.

این مربی فوتبال درباره مشکلات مالی باشگاه اذعان داشت: 2 سال اینجا بودم اما فکر می کنم یک سال و نیم پنجره بسته بود و درست زمانی که باید بازیکن می گرفتیم پنجره بسته بود. بر اساس بودجه و شرایط باشگاه بازیکن گرفتم. بازیکنان ایرانی که به خدمت گرفته شدند بهترین های لیگ بودند و خارجی ها، هر سه، ممکن است 500 هزار دلار برای آنها هزینه داشته باشند که به اندازه یک خارجی دیگر تیم ها نبود. هر چه پول بیشتری بدهید، بیشتر می خورید.

وی ادامه داد: وقتی بودجه باشگاه اجازه نمی دهد بازیکنان باکیفیتی بگیرید و جیبتان خالی است چه باید کرد؟ از طرفی به بازیکن جدیدی نیاز داشتیم. بازیکنان تاجیکستان و ازبکستان جوان هستند و در صورت داشتن تجربه می توانند در سال های آینده برای تیم مفید باشند. حتی پول آب معدنی هم نداشتیم چه برسد به خرید یک بازیکن گران قیمت. ما این همه کمک را از یک هوادار گرفتیم که باید از او تشکر کنم. در این شرایط مجبور شدیم بازیکن بگیریم و تیم را تمرین دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما قهرمان ایران بودیم و در اواسط لیگ قهرمانان آسیا بودیم. غیبت این تیم در مسابقات دردناک بود. ما دوست داریم در آسیا باشیم اما افرادی که تصمیم گرفتند این اتفاق برای این دو تیم (پرسپولیس و استقلال) بیفتد و توضیح دهند. در فوتبال ایران هرکس هر کاری می خواهد انجام می دهد و مسئولیتی ندارد، این شرایط برای سال آینده خطرناک است و باید از این به بعد فکری به حالش کرد.

او در گفتگو با شب های فوتبال گفت: ما برای بحث در مورد گل مشکل داشتیم، اما مشکل اصلی از زمانی شروع شد که رادوشوویچ ایران را ترک کرد و هیچکس توضیح نداد که چرا او را ترک کرد. بعد از رفتن رادو خیلی از مشکلات ما شروع شد و اتفاقی که اخیرا افتاد تبعات غیبت این بازیکن بود. احساس رقابت در در از بین رفت و بازیکن ما (حامد لاک) احساس تنهایی کرد. در آن زمان به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم دروازه بان برتر را دنبال کنیم اما توانستیم احمد گوهری را جذب کنیم. رفتن رادو ضربه سختی به تیم ما زد و مشکلاتی برای تیم ایجاد کرد.

گل محمدی با اشاره به مصدومیت وحید امیری خاطرنشان کرد: وحید امیری 10 روز پر استرس با ما کار کرد اما در یک اتفاق فوتبالی در زمین مصدوم شد. ما یک پزشک در تیم داریم و بازیکن با میل خودش به زمین می رود. مصدومیت امیری عمیق بود و نتوانست ادامه دهد اما خوشبختانه فکر می کنم به جام جهانی برسد. دو سه بار با سید جلال صحبت کردم. نمی دانم او باید چه تصمیمی در این مورد بگیرد و آیا می خواهد آن را تمدید کند یا نه، اما امسال انرژی خوبی به تیم داد و کاپیتان بزرگی برای ما بود.

وی درباره حضور مرتضی پورعلی گنجی در جمع سرخپوشان و لیست نقل و انتقالات پرسپولیس نیز گفت: تاکنون هیچ لیستی از باشگاه نداده ام و هیچ بازیکنی در رسانه ها وجود ندارد و بیشتر شایعه است. آقایان بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی در سطح تیم ملی هستند و حضورشان در پرسپولیس جذاب است اما نمی دانم در آینده چه اتفاقی می افتد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نهایت درباره صحبت های مهدی رسول پناه گفت: امروز هم شنیدم که متاسفانه مصاحبه کرده است. او مدتی در پرسپولیس حضور داشت و با تصمیماتش باعث باخت پرسپولیس شد. او گردوی سوخته دارد و دلیلی ندارد که جواب او را بدهم. ما شکایت جدیدی ارائه کرده ایم و باید در دادگاه پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید