آیا این بازیکن پرسپولیس از تیم ملی کنار گذاشته می شود؟

آیا این بازیکن پرسپولیس از تیم ملی کنار گذاشته می شود؟

اگر میرشاد مجدی بار دیگر سکان هدایت فدراسیون فوتبال را برعهده بگیرد، اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی به کار خود ادامه می دهد، مگر اینکه اعضای هیات مدیره جدید نظر جدیدی در این مورد داشته باشند و نظر سایر اعضا را جلب کنند. اسکوچیچ را حذف کنید در این صورت میرشاد مجدی تنها یک رای خواهد داشت و سرمربی کروات شانس خود را برای ادامه حضور در تیم ملی به عنوان سرمربی از دست خواهد داد.

اگر سایر نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال (از جمله مهدی تاج) ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده بگیرند، احتمال برکناری اسکوچیچ در 17 شهریور وجود دارد که تاج حتی به آن اشاره کرد.

گفته می شود احتمال تغییراتی در کادر فنی تیم امید در شهریور ماه وجود دارد. حتی اگر میرشاد مجدی در پست خود بماند. میرشاد مجدی از ابتدا تمایلی به انتخاب مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید نداشت و مقابل عزیزی خادم ایستاد. قرارداد مهدی مهدوی کیا با تیم امید تا شهریور ماه است و پیش از آن کمیته فنی اعلام کرده بود که اگر مهدی مهدوی کیا در مسابقات کشورهای اسلامی در ترکیه عملکرد خوبی نداشته باشد، پست خود را از دست خواهد داد.

اخراج اسکوچیچ و عدم تمدید قرارداد مهدی مهدوی کیا؛ دو اتفاق وجود دارد که می تواند فوتبال ایران را وارد روند جنجالی دیگری در شهریور کند.

دیدگاهتان را بنویسید