کاهان: روز کربلا نزدیک است/هیچ مذاکره ای به نتیجه نمی رسد/ تعامل باید کنار گذاشته شود و با دروغ مقابله شود

کاهان: روز کربلا نزدیک است/هیچ مذاکره ای به نتیجه نمی رسد/ تعامل باید کنار گذاشته شود و با دروغ مقابله شود

روز جدید در نبرد مذاکره، جبهه تاریک و باطل همواره به دنبال حذف حقیقت و روشنایی هستند و گاه نمایندگان جبهه حق با فراموشی این امر، به دنبال صلح و سازش برای حضور ظلمت و روشنایی همزمان هستند و باید باشند. هشدار داد و خواستار هوشمندی شد. که هیچ صلح پایداری بین حق و باطل وجود ندارد، هیچ توافقی برای بقای یکی در سایه مهربانی و عنایت و ادب دیگری وجود ندارد و اگر باشد آرامش ناامیدی است و آن آرامش. عقب نشینی برای حمله مجدد، و نرمش قهرمانانه به غرش پیروزی است.

نکته دیگر این است که اگر هدف جبهه باطل حذف حق در همه حال باشد و این دستور با اجماع کل جبهه باطل و طرفداران و پیروان و طرفداران آن باشد، همه حرکت ها و آنچه بوده است. انجام شده در مذاکرات متعدد با مختلف آنها فقط افراد هستند. این تاکتیکی است که هنوز هم دنبال می شود و هدف اصلی ضربه زدن به جلوی سمت راست است و فراموش نمی شود. بنابراین، هیچ تفاوتی بین دشمنان به ظاهر مودب مانند اوباما و بی ادبی مانند ترامپ و تیم مذاکره کننده اروپایی وجود ندارد.

همه در یک جبهه و مخالف حق هستند و فراموش نکنیم که دروغ به حق امتیاز نداده است. البته در دنیای سیاست می توان دروغی را در جغرافیایی که میزبان آن است رها کرد. اما در هر نقطه ای که دروغ برای حذف مرکز نور اقدام کرده است، بحث جغرافیا و منطقه و مذاکره برای تعیین حدود قلمرو بی معناست. یمن، سوریه، لبنان، عراق، افغانستان و ایران جغرافیای یکپارچه دولت مناسب هستند.

فراموش نکنیم که اگر معلول مذاکره می کند برای رفع حق است نه تقویت و امتیاز. حتی اگر در رفتار اولیه به نظر برسد که او کمی ملایمتر از قبل با حق برخورد می کند، نبرد نهایی بین حق و باطل دیدنی است.

جایی که جایی برای ارتباط و بازی سیاسی در پیاده رو جلوی رسانه ها نیست و آنچه در دل دارند پنهان می کنند. روزی که هر حقیقتی در مقابل هر دروغی قرار می گیرد. این روز کربلاست که البته حق دیگر ذبح نخواهد شد. آن روز نزدیک است

دیدگاهتان را بنویسید