محبوب کی روش از لیست تیم ملی کنار گذاشته شد

امیر کلانویی ضمن اعلام بازیکنان برای حضور در مینی کمپ از یکشنبه هفته آینده، اسامی دیگر بازیکنان غایب لژیونر را اعلام کرد و اعلام کرد که بازیکنان استقلال و پرسپولیس در لیست اولیه حضور ندارند اما در این بین نام امید ابراهیمی نیز در میان دعوت شدگان دیده می شود. لژیونرها قابل مشاهده نیست.

امید ابراهیمی که یکی از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی روش بود و در جام جهانی 2018 سه بازی انجام داد اما به دلیل مصدومیت نتوانست در قطر 2022 به میدان برود، حالا برای دومین بار در لیست منتخب غایب است.

در هفت هفته ابتدایی لیگ ستارگان قطر فصل 2022-2023، هافبک ایرانی الوکرا حضور ثابتی در این تیم داشت و دو گل به ثمر رساند، یک پاس گل داد و یک پنالتی گرفت و سپس در جام اوریدو بازی کرد. مصدومیت در اردوی تیم ملی و بازی دوستانه مقابل نیکاراگوئه باعث شد او قهرمانی جهان را از دست بدهد و شرایط سختی پیدا کند.

محبوب کی روش از لیست تیم ملی کنار گذاشته شد

پس از این مصدومیت، امید ابراهیمی سه ماه در مسابقات غیبت داشت اما با بازگشت به میادین و پس از شرکت در دو مسابقه، مجددا مصدوم شد و 50 روز در مسابقات تیم الوکرا غایب بود اما در پنج هفته گذشته به زمین بازگشت و اتفاقاً شرایط خوبی نیز داشت.

هافبک ایرانی الوکره از هفته هجدهم تا پایان لیگ ستارگان قطر در ترکیب اصلی قرار داشت و توانست با تیمش چهارم شود تا سهمیه آسیایی را کسب کند اما علیرغم شرایط خوب اخیرش دعوت نشد. تیم ملی و همچنان در لیست امیر کلانوی قرار داشت.

دیدگاهتان را بنویسید