اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تنها از 5 تیم ورزشی حمایت می کند/ به دلیل عدم حمایت مسئولان از مسابقات لیگ برتر کنار گذاشته شدیم.


ساعت: 15:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814320

رئیس هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به کاهش کمک های مالی اداره کل ورزش و جوانان زنجان به هیئت های ورزشی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تنها 5 هیئت ورزشی را نگهداری می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ وی گفت: بر اساس بررسی های انجام شده و گزارش هایی که از معاونت ستادی اداره کل ورزش و جوانان دریافت کردیم، اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تنها از 5 هیئت ورزشی حمایت مالی خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه DG Sport and Youth تنها از 5 هیئت ورزشی ویژه حمایت کرده است و سایر شوراهای ورزشی نیز از سوی DG Sport and Youth حمایت مالی زیادی دریافت نکرده اند، گفت: در یک سال DG Sport and Youth تنها 25 میلیون تومان به آنها کمک مالی کرد. هیئت استان زنجان

رئیس هیئت کشتی استان زنجان با بیان اینکه مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان قول داده بخشی از هزینه های میزبانی تیم ملی کشتی ساحلی میزبان استان زنجان را تقبل کند گفت: تاکنون اداره کل ورزش و ریالی جوانان برای میزبانی از تیم ملی کشتی ساحلی به هیئت کشتی استان زنجان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان فقط به هیئت هایی کمک کرده است که مدال خاصی ندارند و در استان افتخار آفرینی نکرده اند، گفت: امسال هیئت های خوب معلولان و جانبازان، ورزش همگانی و تنیس از حمایت های مالی خوبی برخوردار شدند. .

محمدی با بیان اینکه حمایت های مالی اداره کل ورزش و جوانان از سوی هیئت های تکواندو و کاراته صورت می گیرد، افزود: عملکرد این دو هیئت ورزشی قابل دفاع و عملکرد خوب است و هیچ کس در این زمینه مورد انتقاد قرار نمی گیرد.

وی با بیان اینکه کمک های مالی اداره کل ورزش و جوانان به گونه ای است که با این کمک مالی نمی توان تمام هزینه های هیئت ورزش را تامین کرد، افزود: هزینه اعزام ورزشکاران به مسابقات به تنهایی 300 میلیون تن است. این در حالی است که اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تنها 30 میلیون تن در این زمینه به هیئت کشتی استان کمک کرده است.

رئیس هیئت کشتی استان زنجان با بیان اینکه هزینه های لازم برای این هیئت را از شرکت ها و دوستانم تامین کرده است، گفت: متاسفانه مدیران استان زنجان عزم چندانی برای ترویج فرهنگ حمایت مالی در ورزش ندارند.

وی با بیان اینکه برای شروع فرهنگ حمایت ورزشی باید همه مسئولان پیشتاز باشند، خاطرنشان کرد: متاسفانه کمیته فرهنگی شورای شهر زنجان تصمیم گرفته است که دیگر از هیچ ورزشی به ویژه در حوزه قهرمانی حمایت نکند.

رئیس هیئت کشتی استان زنجان گفت: سوالی از شورای شهر زنجان دارم که چرا شهرداری های دیگر از ورزش حمایت می کنند اما شهرداری زنجان از ورزش حمایت نمی کند.

وی گفت: استان زنجان به دلیل عدم حمایت مسئولان کشتی در مسابقات لیگ برتر شرکت نمی کند.

محمدی با بیان اینکه ورزش کشتی یکی از رشته های ورزشی بود که در ایام تاج و تخت بیشترین تعطیلی را داشت، افزود: این رشته ورزشی مدتی است که فعالیت خود را از سر گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال 1400 در تمامی مسابقات ورزشی در تمامی رده های سنی آقایان و بانوان شرکت کردیم، افزود: مهدی یاری فر کشتی گیر زنجانی در مسابقات انتخابی جام تختی در رده های کشتی و بزرگسالان مقام سوم را کسب کرد.

وی با بیان اینکه حسین کیا در رده سنی نونهالان به اردوی تیم ملی دعوت شد، گفت: استان زنجان در سال 1400 با تلاش همه همکاران و ورزشکاران در رتبه هفدهم قرار گرفت که در تاریخ مبارزات زنجان بی سابقه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید