سپاه و بسیج مشتاقانه منتظر اجرای طرح هایی هستند که از سوی دیگر مسئولان کنار گذاشته شده است


ساعت: 10:32
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838615

سردار آتانی با بیان اینکه در حال اتمام مابقی کار هستیم، گفت: تاکنون در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی برای تحقق وعده های داده شده تمام توان خود را انجام داده ایم.تا امروز 6032 طرح اشتغالزایی با 163 تسهیلات راه اندازی شده است. میلیارد تن و بیش از 8000 شغل ایجاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; سردار رستم علی آتانی در اجتماع بزرگ جهادگران فاطمیون که در شبستان امیرالمومنین مسجد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) قزوین برگزار شد، گفت: فرماندهان، شهدا و سربازان سپاه استان در دوران دفاع مقدس، آدرس قزوین برای انقلاب است.

وی افزود: آموزش جهادگران فاطمی طی 10 روز در استان قزوین با برنامه ریزی های انجام شده با حضور جهادگران در عرصه های عمرانی، بهداشتی، اقتصاد مقاومتی، آموزشی، فرهنگی و کمک های مومنانه و بیش از 640 نفر برگزار شد. برنامه هایی که این روزها تدوین و اجرا می شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی به تمام وعده های داده شده در حوزه اعتبار عمل کرده ایم و مجموع خدمات ما در این بخش تاکنون 163 میلیارد تن بوده است که این میزان از این میزان است. شامل 6032 پروژه و ایجاد مرز 8000 شغل وجود دارد.

آتانی اذعان داشت: بیش از 451 صندوق اقتصاد مقاومتی در استان قزوین هدف گذاری شده و تاکنون 428 صندوق راه اندازی شده است. تشکیل 45 تعاونی با مشارکت مردمی و تشکیل بیش از 2391 کارگاه از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی است که بیش از 13 تسهیلگر و حدود 21800 نفر در آن عضویت دارند. حدود 21 میلیارد تومان مربوط به سپاه است و بیش از 423 میلیون تومان نیز توسط خیرین کمک شده است.

وی با اذعان به اینکه قصد نداریم به کمک ارگان های دیگر برویم و کارهای به جا مانده را به اتمام برسانیم، گفت: تاکنون 12 هزار و 461 نفر از وام صندوق اقتصاد مقاومتی بهره مند شده اند که 500 میلیون تومان آن کمک شده است.

این مسئول بیان کرد: استان قزوین در اجرای طرح کمک وفاداری سرآمد بود و در رزمایش یاری مؤمن توانستیم بسته معیشتی 456 میلیارد تومانی را تهیه و به واجدین شرایط ارائه کنیم.

آتانی ادامه داد: برای انعقاد تفاهم نامه بین نیروهای کشوری و کمیته امداد استان قزوین به تنهایی خوش درخشید و 500 میلیون تن برای خرید 212 مبل فراهم کرد.


96 روستای قزوین به آب شرب دسترسی دارند

وی گفت: بخش مهمی از پروژه ها در حوزه محرومیت زدایی و تامین آب است. در این راستا با افتتاح 5 پهنه مجتمع آبرسانی بالغ بر 96 روستا از آب شرب بهره مند می شوند و اجرای بخشی از این پروژه را آغاز کرده ایم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در حوزه قنات، اسکان مستضعفان، جاده بین مزارع و احداث پل اقدامات مناسبی انجام شده است. در روستای چغور روستای حصارپلی که بیش از 12 سال بلاتکلیف مانده بود در کمتر از دو ماه توسط بسیج سازندگی کمتر از 400 میلیون تن به بهره برداری رسید.

آتانی در خاتمه با بیان اینکه همچنان خدمت رسانی به مردم را سرلوحه امور خود قرار می دهیم، اذعان داشت: تاکنون اقدامات موثری در اجرای پروژه های مشمول مردم انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید