نه برای استقلال که برای پرسپولیس هر پنالتی کنار گذاشته شده است

نه برای استقلال که برای پرسپولیس هر پنالتی کنار گذاشته شده است

شاهین بیانی درباره برد استقلال مقابل ذوب آچان در هفته نهم لیگ برتر گفت: آبی پوشان در این بازی بهتر از حریف خود به نظر می رسیدند و اگر خوش شانس بودند زودتر به گل می رسیدند. فکر می کنم برد حق استقلال در این دیدار بود.

وی افزود: ذوب آهن یکی از تیم های خوب لیگ برتر است و در کنار مهدی تارتار دروازه همه تیم ها را گرفته است اما همانطور که گفتم استقلال بازی منطقی داشت و هر 3 امتیاز را به دست آورد.

بیانی در ادامه حکم پیام حیدری داور مسابقه به پیام داور برای این دیدار اشاره کرد و گفت: اگرچه کارشناسان داوری باید در این مورد نظر دهند اما در دقیقه 46 بازی صحنه بسیار واضح بود و خطای آرش رضوند خطای 100 بود. درصد پنالتی که داور ندید. نمی دانم چرا پنالتی های دوران برای پرسپولیس را راحت می گویند پنالتی اما برای استقلال نه. فکر می کنم داوران در هر بازی پنالتی پرسپولیس را رد می کردند اما برای استقلالی ها یادشان می آید که در فوتبال هم پنالتی است.

مدافع سابق استقلال در پایان خاطرنشان کرد: بازی به بازی آبی پوشان بهتر بازی می کنند و فکر می کنم تیم ساپینتو کم کم به هماهنگی می رسد. پس مطمئن باشید استقلال همچنان مدعی اول قهرمانی است و توانایی قهرمانی در این فصل را هم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید