سرنوشت متفاوت دو ستاره استقلال; بحث کنار گذاشته شد؟

سرنوشت متفاوت دو ستاره استقلال;  بحث کنار گذاشته شد؟

تمرین تیم ملی یک مهمان ویژه داشت و مهدی رحمتی سرمربی فعلی آلومینیوم در تمرین ملی پوشان حاضر شد و البته دیدار مهمی با کیروش داشت. این دیدار از آن جهت اهمیت داشت که این دو نفر سال هاست با یکدیگر مشکل داشتند و موضوع اختلاف رحمتی با کی روش و علامت زدن کاپیتان وقت استقلال توسط سرمربی پرتغالی مدت هاست که موضوع اصلی فوتبال ایران بوده است. زمان.

اتفاقات زیادی در رابطه با خداحافظی ناگهانی و عجیب رحمتی از تیم ملی قبل از جام جهانی برزیل رخ داد و خیلی ها می خواستند کی روش رحمتی را به تیم ملی دعوت کنند اما کارلوس مرغ یک پا داشت و هرگز حاضر به دعوت رحمتی نشد. دعوت نامه های تیم ملی

در آن زمان ستاره استقلال که در اوج فوتبالش بود به راحتی جام جهانی را از دست داد و این به یکی از بزرگترین حسرت های زندگی فوتبالی رحمتی تبدیل شد. حالا پس از سال ها کاپیتان فعلی آبی ها با عملکرد خوب خود بار دیگر قهرمان تیم ملی شده و بر خلاف رحمتی یکی از مسافران جام جهانی خواهد بود. حسینی در این میان با رحمتی که اصلاً رابطه خوبی نداشته و بارها علیه یکدیگر مصاحبه کرده اند، سرنوشت دیگری دارد. با این حال رحمتی و حسینی در تمرین تیم ملی دوباره با هم دیدار کردند و البته با هم عکس گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید