هشدار تالار نسبت به حفاظت از مرزها برای جلوگیری از ورود دلتا پلاس به کشور

ساعت: 19:02
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782733

فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در تهران با اشاره به نظارت بر ویروس جهش یافته دلتا در کشورهای همسایه، نسبت به حفظ مرزها برای جلوگیری از ورود دلتا پلاس به کشور هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا زالی دوشنبه شب در جلسه ستاد تاج و تخت تهران که با حضور محسن منصوری استاندار تهران برگزار شد، با اشاره به رهبری استان تهران در اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور، اظهار داشت: باید توجه ویژه ای به تامین اعتبار این اجرا داشته باشیم. این طرح نسبت به هزینه درمان مقرون به صرفه تر است، بنابراین لازم است اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمایل به کاهش تاج را داریم، افزود: اکنون بهترین فرصت برای تشخیص بیماران مبتلا به کرونا است.

هال با بیان اینکه در استان تهران نسبت به میانگین کشوری سهم بیشتری از واکسیناسیون داریم، گفت: دستاوردها نباید با سهل انگاری از دست برود.

فرمانده ستاد مبارزه با تاج در تهران از افزایش 35 درصدی شیوع تاج در سایر کشورها خبر داد و گفت: در حال حاضر ویروس دلتا جهش یافته در کشورهای همسایه مانند روسیه مشاهده می شود بنابراین باید در این زمینه هوشیار باشیم. مرزها را به خوبی رعایت کرده و از آن محافظت کنید.

وی افزود: ما و همه کارشناسان و محققان همچنان بر رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک تاکید داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید