دلتا پلاس در کمین تهران و کلانشهرهاست/ بی توجهی به حفظ مرزها باعث تکرار بحران کرونا در کشور می شود

ساعت: 11:50
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782874

با ظهور نوع جدید دلتا پلاس در روسیه، خطرات شیوع این بیماری در کشورمان جدی است و مسئولان باید با کنترل مرزها از شیوع این بیماری جلوگیری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تهران پرس; از بهمن ماه سال 1396 شاهد بروز بیماری ایسکمیک قلبی در کشورمان بودیم و از این روز تا به امروز این بیماری در کشور ما شکل جدیدی به خود گرفته و باعث مرگ بسیاری از هموطنانمان شده است، هرچند به گفته مسئولان بهداشت بیش از 70 درصد از شهروندان تهرانی و کلانشهرها واکسینه شده اند، اما همچنان خطر ابتلا به انواع جدید بیماری عروق کرونر قلب وجود دارد و تنها راه مقابله با آن رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله های اجتماعی به ویژه در کلانشهرهایی مانند تهران با میلیون ها بیماری است. مردم.

یکی از انتقاداتی که همواره به مسئولان کشور وارد بوده، عدم حفاظت دقیق از مرزهای کشورمان برای مقابله با بیماری های عروق کرونر به ویژه گونه های جهش یافته آن است. یعنی در بحبوحه بیماری عروق کرونر قلب و نوع دلتا در هند، بارها و بارها رسانه ها نسبت به کنترل مبادی ورودی از مرزهای شرقی کشورمان هشدار دادند، اما این هشدار جدی گرفته نشد و شاهد افزایش بیماری عروق کرونر بودیم. با تیپ دلتا در سیستان و بلوچستان.بیماری جهش یافته در تهران و شهرستان ها به اوج خود رسید و باعث مرگ افراد زیادی در کشورمان شد. یافته دلتا پلاس او صحبت کرد و هشدار به دلیل ظهور این گونه گونه ها در همسایه ها اعلام شد. کشورها.

هال در جلسه ستاد مبارزه با تروریسم کرونا گفت: ویروس جهش یافته دلتا در کشورهای همسایه مانند روسیه مشاهده شده است که باید هوشیار بوده و از مرزهای خود به خوبی محافظت کنند تا از ورود آن به کشور جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر روند نزولی در شیوع ویروس کرونا را تجربه می کنیم، گفت: در حال حاضر بهترین زمان برای تشخیص افراد مبتلا به کرونا است.

فرمانده ستاد کنترل ولیعهد منطقه پایتخت تهران با بیان اینکه در استان تهران نسبت به میانگین کشوری سهم بیشتری در زمینه واکسیناسیون داریم، تاکید کرد: رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک.

همانطور که از صحبت های تالارها و مسئولان بهداشتی کشورمان مشخص است، خطرات بیماری عروق کرونر حتی با تزریق واکسن همچنان وجود دارد و باید از شیوع این بیماری در کشور و شهرهایی مانند تهران جلوگیری کرد. با میلیون ها نفر در جامعه اما می تواند منجر به افزایش این بیماری شود و از آنجایی که گونه های جدیدی داریم باید آمادگی کشورمان را ادامه دهیم تا مانند گذشته با قله های پی در پی مواجه نشویم و بتوانیم حکومت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید