هشدار جدی به یحیی و پرسپولیس در مورد ذوب آهن

هشدار جدی به یحیی و پرسپولیس در مورد ذوب آهن

محسن بنگر درباره وضعیت خط حمله پرسپولیس گفت: دلیل طولانی شدن روند خرید مهاجم خارجی برای پرسپولیس را نمی دانم اما می دانم مهدی عبدی هم یک مهاجم با استعداد و گلزن است. فکر می کنم بتواند خیال یحیی گل محمدی در اصفهان را راحت کند و با ذوب آخان بازی کند.

وی ادامه داد: بازی با ذوب آخان فرصت بسیار خوبی برای مهدی عبدی است تا بار دیگر به همه ثابت کند که می تواند مهاجم اول پرسپولیس باشد. او در گذشته نشان داده که مهاجمی توانمند است و در نیمه نهایی، فینال آسیا و دربی گلزنی کرده است. بنابراین او پتانسیل لازم برای درخشش در پرسپولیس را دارد و باید بزرگ فکر کند.

کاپیتان چندی پیش پرسپولیس اضافه کرد: مهدی عبدی نباید فقط به حضور در پرسپولیس بسنده کند و به فکر آقای گلی باشد. او باید به فکر تیم ملی و حتی حضور در جام جهانی باشد و راضی نباشد. البته همه می دانند که پرسپولیس نیاز به خرید مهاجم خارجی دارد اما حالا مهدی عبدی می تواند بخشی از مشکلات تهاجمی این تیم را حل کند.

مدافع مازندرانی سابق پرسپولیس در خصوص حضور پرشمار مازندرانی ها در این تیم گفت: مازندران در سال های اخیر به ویژه در 10 سال اخیر مهد فوتبال ایران شده است. در پرسپولیس امید عالیشاه، مرتضی پورعلیگنجی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی و مهدی عبدی از مازندران بازی می کنند اما به جرات می توان گفت در ایران کمتر تیمی است که از بازیکنان مازندرانی استفاده نکند. استان ما استعدادهای زیادی دارد و در این سال ها به کارخانه بازیکن سازی فوتبال ایران تبدیل شده است و امیدوارم روزی برسد که از این پتانسیل ها و استعدادها بیشتر و بهتر استفاده شود.

بنگر در خصوص اولین بازی پرسپولیس مقابل ذوب آخان نیز اظهار داشت: شکی نیست که بازی اصفهان تحت هر شرایطی برای پرسپولیس سخت است، شاید غیبت یحیی گل محمدی و حتی مهدی تارتار روی عملکرد دو تیم تاثیر بگذارد. اما به نظر می رسد پرسپولیس شانس بیشتری نسبت به حریف دارد. پرسپولیس هنوز با به اصطلاح فوتبالیست هایی کار دارد که می توانند سرنوشت این بازی را تغییر دهند.

وی با اشاره به اینکه ستاره های کمتری در فوتبال ایران متولد می شوند، خاطرنشان کرد: نه تنها پرسپولیس، بلکه فوتبال ایران دیگر ستاره ای مانند علی کریمی را نخواهد دید، اما شاگردان یحیی گل محمدی چهره هایی دارند که می توانند تعیین کننده باشند. امیدوارم بیرانوند، پورعلیگنجی، عالیشاه، کمال، ترابی، صادقی و… و حتی مهدی عبدی در فصل جدید با آمادگی کامل به مصاف رقبای خود بروند و قهرمانی پرسپولیس را هدف بگیرند. فوتبال بازی ستارگان است و هر تیمی که بازیکنان کلیدی بیشتری داشته باشد شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت.

محسن بنگر در پایان افزود: تابستان امسال تیم های سپاهان اصفهان، فوتبال خوزستان و حتی استقلال تهران خریدهای بسیار خوبی انجام دادند. پرسپولیس هم بازیکنان خوبی آورده و شاید برای خرید مهاجم کمی کند بوده است. با این حال شخصا معتقدم این چهار تیم به اضافه گل گهر سیرجان شانس قهرمانی دارند. گل گهر شاید نتوانسته به اندازه تیم های مذکور ستاره بخرد اما امیر قلعه نوعی را بالای سر خود می بیند که مربی پرافتخاری است و در هر تیمی فقط به قهرمانی فکر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید