هشدار ویژه وریا گفوری به استقلالی ها

هشدار ویژه وریا گفوری به استقلالی ها

وریا گفوری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: کسب این سه امتیاز برای حفظ فاصله بسیار مهم بود. فکر می کنم چند سال دیگر با اختلاف امتیاز بیشتر از پرسپولیس به بازی بزرگ برویم. همه چی عالیه خداروشکر

وی در مورد دربی هفته آینده و تدارکاتش توضیح داد: بعد از مصدومیتی که در نیم فصل دیدم، در شرایط بسیار خوبی هستم و آماده و می توانم به تیمم کمک کنم. حالا هر چقدر هم بازی کنم.

کاپیتان تیم استقلال با بیان اینکه این تیم شانس اول قهرمانی را دارد گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و مسابقات سختی در پیش داریم. اینکه فکر کنیم از این به بعد قهرمان هستیم ساده لوحانه است. باید بازی به بازی پیش برویم و متحدتر از همیشه بازی ها را ببریم تا به هدفمان برسیم.

گفوری در پاسخ به این سوال که «تفاوت شش امتیازی استقلال در دربی را محتاطتر می کند؟» گفت: «نه! ما یک برنامه تیمی داریم. ما تاکتیک های خودمان را داریم و بازی خودمان را انجام خواهیم داد. طبیعتا بازی سخت است و باید تمرکز و انرژی بیشتری داشته باشیم. خدای نکرده پیروز می شویم.

وی در پاسخ به سوالی درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: احساس می کنم امسال بهتر از هر سال دیگری هستیم و اگر خدای ناکرده این اتفاق بیفتد.

کاپیتان تیم استقلال در نهایت در پاسخ به سوالی مبنی بر نارضایتی منصوریان از مجیدی و اینکه تقریبا همه مربیان استقلال با نیمکت استقلال مشکل دارند، گفت: من چیزی حس نکردم، لطفا حاشیه ساز نپرسید. سوال!”

دیدگاهتان را بنویسید