هفتان پرسپولیس از راه رسید

رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر آغاز شده و تیم های رقیب امروز جمعه برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول به مصاف هم می روند.

سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان صنعت نفت آبادان است تا با تیم پانزدهم جدول به مصاف صدرنشین فعلی لیگ برتر برود. استقلال نیز در تهران میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود تا این تیم که به دلیل بدهی به استراماهونی با مشکل کسب مجوز حرفه ای لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده مواجه است، با چالش سختی روبرو خواهد شد.

گل گهر سیرجان نیز اولین حضور خود را پس از جدایی امیر قلعه نویی برای نیمکت نشینی تیم ملی ایران مقابل نساجی در قائم شهر انجام خواهد داد. آخرین دیدار این هفته از ساعت 21:15 بین تیم های مس رفسنجان و پرسپولیس برگزار می شود.

پایتخت شاهپوشان به عنوان یکی از مدعیان عنوان قهرمانی با 45 امتیاز در رده سوم قرار دارد و با شکست 1-0 مقابل سپاهان اصفهان به 4 امتیاز رسید. استقلال نیز با 46 امتیاز از قرمزها جلو افتاد. جایگاه دوم.

شرایط پر استرس پرسپولیس برای پس گرفتن جایگاه قبلی خود که در دور اول به قهرمانی رسیده بود، یحیی گل محمدی را بر آن داشت تا در تعطیلات نوروزی روی عملکرد بازیکنانش تمرکز کند.

سرمربی پرسپولیس بهتر از هرکسی می داند که کاهش یک امتیاز بیشتر در هفت هفته مانده به پایان رقابت ها می تواند فرسنگ ها با قهرمانی فصل جاری فاصله داشته باشد. تیمی که چاره ای جز پیروزی در 7 بازی باقی مانده خود ندارد.

پرسپولیس در حالی خود را برای مهم ترین دیدارهای فصل جاری آماده می کند که همچنان با مصدومیت های گاه و بیگاه بازیکنان خود دست و پنجه نرم می کند.

گل محمدی امشب به دلیل مصدومیت کمال سوگادا نیا و مرتضی پورعلی گنجی را در اختیار ندارد. لئاندرو پریرا به دلیل کارت قرمز در بازی قبلی مقابل سپاهان اصفهان از جمع سرخ پوشان دور خواهد بود اما گل محمدی چاره ای جز کسب سه امتیاز بازی امشب خارج از خانه ندارد.

«هفت خوان» پرسپولیس در حالی از امشب برای بازگشت به اوج آغاز می کند که این تیم در هفته بیست و هفتم مصاف بزرگی با استقلال تهران خواهد داشت. در ادامه این تیم یک هفته مانده به پایان بازی ها میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود تا شاگردان یحیی گل محمدی بار دیگر به مصاف رقبای دیگر مسابقات بروند.

هفت بازی پیش روی پرسپولیس در لیگ برتر به شرح زیر است:

* مس رفسنجان – پرسپولیس; جمعه 11 فروردین 1402

* پرسپولیس – ملوان; پنجشنبه 27 فروردین 1402

* مس کرمان – پرسپولیس; جمعه 25 فروردین 1402

* پرسپولیس – استقلال; یکشنبه سوم اردیبهشت 1402

* پیکان – پرسپولیس; شنبه 26 اردیبهشت 1402

* پرسپولیس – گل گهر سیرجان; جمعه 22 اردیبهشت 1402

* نساجی مازندران – پرسپولیس; پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402

دیدگاهتان را بنویسید