اخذ مجوز احداث نیروگاه تجدیدپذیر در پشت بام منازل روستاییان هفتان رستم


ساعت: 15:20
تاریخ انتشار: 1401/01/13
کد خبر: 1819008

اسماعیل حسینی درباره احداث نیروگاه تجدیدپذیر در پشت بام منازل روستاییان که کشاورزی جایگزین آن می شود، گفت: روستاییان و سرمایه گذاران زیادی علاقه مند هستند اما اخذ مجوز هفت خوان رستم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز، با اشاره به وضعیت تامین آب استان سیستان و بلوچستان، گفت: قانون انتقال آب از دریای عمان اخیرا تصویب و ابلاغ شد، اما این طرح زمان بر است. روستاهایی در این استان وجود دارد که تا 40 روستا در روز آب نداشتند.

وی افزود: سیستان و بلوچستان یکی از استان های پرتنش آبی است که در صورت ادامه این وضعیت تا چند سال آینده برخی شهرها خالی از سکنه خواهند شد.

نماینده مردم هش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید وام در نظر گرفته شود و آب، جاده و جاده در روستاها تامین شود تا مردم به حاشیه شهرها جذب نشوند.

حسین زهی با ابراز امیدواری نسبت به اقدام دولت برای رفع محرومیت ها، تصریح کرد: اخیرا با قرارگاه امام حسن (ع) در بحث آبرسانی روستایی قرارداد بسته شده است، اما نیاز است دولت برای تکمیل پروژه ها جدیت بیشتری داشته باشد. .

وی در خصوص احداث نیروگاه تجدیدپذیر در پشت بام منازل روستائیان برای جایگزینی آن با کشاورزی گفت: روستاییان و سرمایه گذاران زیادی علاقه مند هستند اما اخذ مجوز هفت خوان رستم است.

نماینده مردم هش در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: زاهدان در حوالی سراوان بهترین مکان برای احداث نیروگاه خورشیدی است و سرمایه گذار هم آمده است اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید